2012年10月31日星期三

"Puru Puru"「漲卜卜」噴霧精華

我以前隔離房位同事,每日會做一個慣性動作,是有助肌膚refresh的;之但係,我哋兩人座位之間有板間相隔,但我既無透視眼又點解會知道?是嗅覺feel得到,非常濃郁的玫瑰芳香味道呀!噴在她臉上,怡人芳香飄到我處,倍覺醒神。她用的品牌是Jurlique


另有一位好友,慣性帶樽迷你礦物水在手袋裏,用作隨時隨地噴面保濕及補妝之用。
她用的品牌是Uriage

如果妳同佢哋一樣都有以上呢個嗜好,我有心水產品推介俾大家:
ettusais "puru puru" mist雙重膠原保濕精華 $16080ml 
(售賣點:銅鑼灣時代廣場 B229B)
"puru puru"解作甚麼? 
是日語,puru puru意指「漲卜卜」、水潤飽滿的意思,
即係人見人愛的皮膚狀態

呢支產品雖則叫做精華,其非一般塗抹方法,是噴霧來的



樽內是啫喱狀的濃縮精華,噴出來卻是霧化小水珠,很神奇啊!
我建議配合輕拍打手法,令啫喱珠100%爆破加速皮膚滲透


呢個技術叫「啫喱微囊化」,霧化小水珠是由啫喱外層包裹住彈性保濕成分,按出後接觸皮膚即變成強效保濕劑。噴上後,會於肌膚形成肉眼看不見的保濕屏障,有效防止水分流失。

呢支精華噴霧加入咩美肌配方?有咩成效?
係用咗女性至愛的「保加利亞天然玫瑰水」做基底配方,保濕舒緩,仲散發清新花香味。
至值得我推崇是添加入雙重膠原成分:水溶性膠原及水解膠原。相信大家都開始識得注重膠原對皮膚的重要性,掌握彈性大權嘛!呢個成分係市面上絕大部分品牌嘅噴霧都無加入嘅!
透明質酸:補充肌膚表面及深層的水份,保持滋潤感,令水油平衡,可預防肌膚粗糙。透明質酸特性是
發酵蜂皇漿:對美容上是極具營養價值,同時蘊含氨基酸、多種維他命及礦物
質,能有效活化細胞,抗衰老。
甘油:令保濕效果long lasting

以上好處講咗,仲係無香料及無色素添;妝前妝後都可以噴嚟保濕,隨時隨地為皮膚降温。
另外,要交代俾大家知,配方有微量洒精成分,可以對痘痘皮膚起殺菌消炎作用,但對洒精敏感者忌用啊!
---

美肌常識:

1) 噴霧會令皮膚愈噴愈乾?
噴霧水,無論成分是來自溫泉礦物、植物、添加營養精華等,噴起來即時降温清爽舒適,但往後若沒有即時再塗保濕霜,蒸發後會帶走皮膚表面水分,反而更乾。故此其濕潤感覺,只是暫時性的,噴後仍須搭配含油脂的產品,才能加強肌膚水分度。
若然想在妝後噴上,形成絲般保護膜,就要緊記以下程序---使用時距離面部約15cm,水份便可散佈整張臉,再用指腹輕拍,促進吸收;只需要在肌膚逗留約20秒,就該用紙巾輕印走多餘水份,以防空氣蒸發抽乾水份,始能發揮保養同時阻隔外界污染。

2) 甚麼膚質適用噴霧?
噴霧最適合乾性和中性皮膚使用,對於油性皮膚要慎用,因為皮膚表面油脂分泌旺盛,而水和油不能相溶,若然往臉上噴精華水的話,皮膚根本無法吸收,反而更易阻塞毛孔呼吸,及黏附塵埃。


————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
去皺寶盒
安在家中都可以享受到專業級美容院護理功效?以科技日新月異而言,我相信將會是美容界大趨勢。頃刻希望皮膚幻變平滑無紋?我近來試用了一套家用專業級護理療程,須持之以恆半個月,美肌成績達滿意程度,我視它為「去皺寶盒」。情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。