2012年10月17日星期三

終於投入光學脫毛 【下】

昨天blog文提及到,我終於進行人生首次脫毛。

,會令到我有咁大推動力?
是小腿啊!因為曝光率極高,我勁怕熱鍾意經常,至於Miss Sixty窄到標汗的牛仔褲......absolutely no 囉!
一貫對付毛髮是用剃毛刀,就便幾下,之但係幾日又蒲頭,仲要樣衰衰--- 一點點黑頭咁,剃得多毛仲愈來愈粗添,至弊刀片,搽幾多body oil都補唔番如此自
所以,決定要草除根,順便進行嫩膚救忘啊!

彩光or激光?點揀?昨天blog文已經解釋一遍,不欲再
千揀萬揀,佢......
部就是最港只有幾個月,全白外型好cyber,是用上專利「脈衝光技術」,可做到迅速地一秒一下輸出最穩定及最有效的所需能量
至令我認為值得推介的是作高度安全---- 獲美國食品及藥物管理局(FDA)及歐盟國家安全證明(CE),官方雙認可資格就是信心保證

我經詳細了解後,會揀呢部機做脫毛療程,當然有因,而言之以下幾點:
彩光及激光
可以做到無痛之效
作用
位置進行脈衝光學脫毛,可以脫毛同時嫩膚美白

脈衝光技術」的好例子。

Step 1 要用原始剃刀剃走毛髮。

Step 2 

脈衝夷所思

360個 what's app 
做6個 summer

好lucky小識得逐步草除根,而家係靚到可以做止汗劑model嘅胳肋底,haha!
嚟X個close up吓.....

X--- 積月累

脈衝光技術」儀器,真係好快就睇得到有大大改善。
X

髮....
脫毛技術用於身體及面部任何部位


 (由於不同部位價格有別,敬請自行查問!電話及地址在以下link)
Yoko's Blog 讀者有機會免費體驗啊!
免費 Aqua Light 永久脫毛療程  (可選腋下或唇部)乙次   (價值$3,520)
*只限18歲以上之新客戶

*優惠期至1130
—————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
小心!醫學美容的華麗背後
上星期,我被邀請出席一個非常重要的跨國性美容會議講座,雲集美國、英國、法國、新加坡、台灣及香港美容界頂尖權威醫生,透露全球醫學及美容外科最新資訊。當中內容焦點集中在幹細胞及脂肪填充、嶄新瘦身塑型技術、止腋下多汗症及臭狐新方法、微整型注射及整容趨勢,實在獲益良多啊!結果,令我決定立即與大家回顧的,並非什麼驚天動地嶄新美容技術,而是世界各地駭人的美容界醫療事故,藉此警惕愛靚唔愛命的人士,小心風險。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。









1 則留言:

  1. Yoko,你好,我睇完你所有醫學美容的文章,但并無針對毛孔色素沉澱的。我想請問,如果因為多年自行脫毛造成腿部色素沉澱,激光脫毛可以解決嗎?市面上咁多美容中心,應該如何選擇?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。