2012年10月12日星期五

咁多支抗皺產品點揀好呢?

大家有無留意到,好多大牌子的美容產品,都以功效媲美或超越醫學美容,引以為傲或作為賣點呢!
的而且確,醫學美容成效顯著又快見效,係有相當吸引力,惜療程唔平,非人人負擔得起,亦唔可以太頻密做,要讓皮膚有休息康復期。現今,其實單靠科研美容產品,的確可以扭轉皮膚弱勢,令膚質更上一層樓,視乎你識唔識揀!

近幾個月,有支美容產品在宣傳上功勢超級強大,相信無人不曉,電視、雜誌、巴士、街上大型billboard等等無處不在,貼士----目標抗皺、亞洲護膚權威品牌、深紫色樽身。
開估……說的是CPR,達文西密碼乎?這是Estee Lauder至強抗皺新品---「升級瞬間無痕緊緻抗皺精華」,舊版我已經用過幾支,新版當然搶著試用,再一次證明新好過舊,我話既!
 Perfectionist [CP+R] 升級瞬間無痕緊緻抗皺精華
$650/30ml、 $940/50ml

先拆解什麼是 CPR
CCorrect)改善
PPrevent)預防
RRepair)修復
即係全方位解決細紋及皺紋,仲唔容許問題出番來囉!

Really從來用產品好比拍拖,第一個觸電感覺好緊要。
呢支CPR塗在皮膚上質感是非常之柔滑易推,令膚質立即變得滑溜;至正係微稠質地有即時霧化毛孔及細紋視覺效果,似用soft lens拍攝下的皮膚提升質素。

即時有好感,都要真心至work……實際功效係點?
官方臨床實驗謂塗後一瞬間,幼紋及皺紋減少 37%;短短 2 小時,去紋塑肌肽成分開始製造膠原蛋白,從內在修復皺紋;一星期激發膠原蛋白自我增生能力257%,將顯眼的皺紋緊緻撫平;一個月肌膚飽滿彈滑,面龐輪廓更立體分明。
嘩嘩嘩,以上係咪純粹美麗遐想?
No......我膽敢說是認同的,試用後方知效果比想像中出眾,我同媽咪都好like,雖則無法用實際數字證明改善幾多%皮膚質素,卻是肉眼可見平滑得多;大家不妨經過counter試上手背,無須再多講,就知點解我咁撐!
實驗證:
【我為好友J面上試用塗抹,她也嘆效,即時話要買夠兩樽,送埋俾佢媽咪
嘩 amazing!即時......孔細左、、膚色白左、虎紋淡左
......勁呀護膚品竟然可以有恰似化妝品的即時美化

信,好多人只會將呢支 CP+R 視為一支強效護膚品,其實懂,可以化腐朽為神奇;我會在化妝步驟mix and match,少少技巧就可以靚多多---
方法一塑造緊小顏輪廓
全臉幼紋即時bye bye

係咪好想知我既使用心得呢?即刻睇片,有

睇完喜歡的話,記得俾個"Like"支持唷!



—————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
蝸牛美肌神效不滅傳奇
點解蝸牛護膚品熱潮可以不滅?至今仍然令全城陷入瘋狂迷戀?身為用家的你,又是否真正了解蝸牛護膚品的原理及功效?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。