2012年10月1日星期一

公佈得獎結果—送總值萬元 Amway抗皺及煥膚品!


大家
就在喜慶日子遊戲結果,是我同Amway送出過萬元精華素及面膜俾大家,你有無參加呢?

共收到98位參加者留言,反應咁熱烈好震奮啊..... 哈哈,揀到頭都暈,睇晒之後,係8分鐘溫和有D仲添;結果,感動到我向Amway反映,大家決定加碼共送出13支產品,總值啊!
真的非常感激Amway,將最好既美容產品送俾大家試用

***以下各位得獎者會在一星期內收到Amway發出的官方郵通知,憑信件前往銅鑼灣專門店領取禮品。謝謝!


共送出5支---ARTISTRY抗皺緊緻精華 $1,043

得獎者:Johnson
Yoko你好,我係你忠實fans嘅老公。前二晚臨訓同老婆玩電腦,佢見到你今次送咁大手畢嘅正野,仲要係抗皺緊緻產品,就係咁話好想要!作為佢廿四孝老公,梗係要做返D野!老婆佢好顧家,日頭返工夜晚煮飯家務一腳踢,同我捱左咁多年,捱到個人都殘晒,同新婚少女個陣真係差天共地。原本白滑皮膚出現好多細紋,毛孔唔洗放大鏡,十米距離都睇得好清楚,仲有更多殘野不能盡錄,當然我係一點都唔介意啦,不過係佢成日夜晚照親鏡都HE HE 唉 唉話自己就黎變樹妖,啲紋多到嚇死人又鞋烚烚咁話。我都有話送D貴少少嘅護膚品俾佢話效果可能好D,佢又好慳家成日話唔洗。所以佢睇Yoko你個blog都係睇有咩平靚正推介,貴就一定唔會試。我就下可唔可以用一個錫老婆男人嘅身份感動到Yoko你,一次過滿意晒我同老婆兩個願望,可以得到ARTISTRY天然酵素煥膚面膜同埋抗皺緊緻精華,進貢俾我老婆大人,氹到佢開心,我都好滿足。


得獎者: Elaine
講真心 — 兩樣products都想要,因Yoko推介必屬佳品(咁坦白,加我分啦)
莫貪心 — Yoko讀者眾多,當然分開越多人試越好,而且我已跟住你個blog買咗煥膚面膜,輕輕一搽待時間夠後便可沖水,对皮膚零負擔,好好用,所以我只想要緊緻精華(咁識諗,加我分啦)
夠忠心 — Yoko你介绍啲products,我跟足買咗6、7成,如果唔係银兩問題,我會買哂攞(咁乖,加我分啦)
好有心 — 自問年纪吾細,我真係好想試宜支精華,一來用過支焕膚面膜而对Artistry’s products有信心,二來當然是Yoko你有介紹過嘛(咁有心用,加我分啦)
夠哂分 — 真心 + 唔贪心 + 忠心 + 好有心 > 都係想Yoko你選我可以拎走支精華pleassssssssss


得獎者: miranda au
閱讀完你的韓國遊, 自己像至身其中.
我最希望獲得 ”ARTISTRY抗皺緊緻精華”, 因我跟劉嘉玲同年但尊容卻如她媽媽一樣, 鬆弛暗啞, 色斑皺紋無一幸免, 原本V形的面龐, 早已由U改變成現時的W形, 兩頰眼尾最為明顯, 整體看上沒精打采, 我想利用這精華素回復肌膚緊緻彈性, 改善細紋毛孔, 增加明亮光澤.
Miss Tsang推介最可信賴!!!!

得獎者: Coco grace
Yoko ,我發覺你無寫blog嘅呢幾日,我真係有點失落呀,所以你一番黎,真係精神哂!我今次想要抗皺精華呀!其實我早於你一早推介嘅時候已深感興趣,但礙於傳銷關係,購買途徑不得要領,所以不了了之!其實抗皺呢樣野邊個女人唔着緊,加上我已經三十尾就更加要保養下啦!而且十二月尾係結婚十週年紀念,由依家開始用,到時後生又靚左,勾起我老公十年前嘅模樣同感覺,咁就perfect喇!希望今次有我份啦!

得獎者: Steve Wong
Dearest Yoko,雖然上兩次台灣抽獎都落選,但是我都好欣賞你咁慷概大方去送出各種禮品比一直支持你的fans,與讀者分享美麗,與讀者分享喜悅. : )
而今次我非常渴望得到ARTISTRY抗皺緊緻精華 .因為我只是一名清貧的學生,沒有足夠的金錢去買護膚品給含辛茹苦的媽媽使用.由於我出生於單親家庭,為了支撐這個破碎的家庭,媽媽即使捱到面無血色,而額頭也佈滿幼紋,但為了獨力負擔我和妹妹沉重的學費,她也不捨得花錢去買護膚品.所以我真的非常希望可以送這份抗皺緊緻精華給媽媽以敬孝心,讓媽媽也能擁有女士應得的寵愛及護膚享受.
最後無論能否得獎,也祝福Yoko的blog及facebook愈來愈多粉絲支持及擁戴,時刻散發青春美麗的優雅氣質! ^^


加碼共出8支---ARTISTRY天然酵素煥膚面膜 $871.5

得獎者: Sasha Chan
我想要ARTISTRY天然酵素煥膚面膜, 因為完全冇諗過有咁溫和又咁有效既去死皮產品!
以前試過好多方法, 磨沙/果酸都太刺激, 深層清潔mask效果又唔顯著, 連”peeling gel”都唔係隻OK隻, 都幾灰…
睇完YOKO介紹好有興趣! 估唔到由細用到大既Amway有咁正既產品!
真係好想試到咁好既煥膚mask, 去晒D死皮, 白白滑滑, 咁就咩護膚品都更加吸收LA~

得獎者: LING
真係唔知點解身體上手手腳腳,任何部位既皮膚都好正常,就係除左塊面之外!面部肌膚既問題真是天天都多,可能因為我職業既關係啦。一日搭幾十個鐘飛機,仲有jet lag problem,唔洗講都知我份工係幾咁虐待我皮膚!機艙又鬼死咁乾,仲要化到厚一厚粉,我既皮膚早已窒息,離人乾不遠。放監返酒店已經很累,冇咩精力去仔細落妝,草草抹一抹就完事。搞到膚色暗啞而且仲生左無限多暗粒,有時仲爆下瘡,救命!朋友問我做乜唔去做facial?哇,有時間先講啦,本人休息見屋企人朋友都唔夠,仲點抽到身去做丫。所以見Yoko今次咁好推介,好想贏到支ARTISTRY天然酵素煥膚面膜,幫我利用短短的8分鐘,退走我皮膚既垃圾,垃圾同垃圾!趕走老化角質,我就可以變返靚,用skin care 產品又可以更見效,最緊要係令皮膚smooth d就上妝都容易同靚d啦!滑滑流流皮膚,我等著你回來!


得獎者: jj
HI YOKO,
嘩! 見到咁多留言, 我瞄兩瞄都頭暈, 難委你要認真睇曬全部, 不過真的可以証明你有好多fans!
我想試天然酵素煥膚面膜, 一直好想試, 但價錢偏貴, 試過很多產品但效果一般. 所以一直都心大心細. 我自己同個女的黑頭問題都幾嚴重吓, 真的希望此產品可以幫到我地.
Thanks!


得獎者: Heidi Wu
我想獲贈ARTISTRY天然酵素煥膚面膜及原因是我想改善肌膚那些問題是收細毛孔同變得有彈性因為生完BB後發覺自己肌膚變得好無光澤,皺紋不停出現。頸紋好深色,每次照鏡面部的黑色素多咗,雙下巴雙到不得了,這個問題令我好唔開心。
照顧囡囡經已用了我好多時間,連fu mask都少咗。如果可以有機會贏取ARTISTRY天然酵素煥膚面膜,我相信幫我解決我面上的問題,我要做個靚媽媽!

得獎者: Kit
Hello Yoko 我真係勁想要a) ARTISTRY天然酵素煥膚面膜!
兩年前嘅我係唔會有暗瘡問題嘅!但唔知點解這兩年嘅暗瘡生完又生!仲有痤瘡㖭!唉!這兩年用了超多方法:中醫、微針、洗面機、導入器、勁多暗瘡產品……都唔得!換返黎就係皮膚搞到好薄,敏感,勁多暗瘡印,凹凸洞同埋搞到無曬d錢!真的「沒有最差、只有更差」!所以我真係好希望哩隻product幫到我!thx so much!!!

得獎者: Clara Poon
HELLO Yoko,我係Clara啊~睇完哩篇文章, 我好想試用ARTISTRY天然酵素煥膚面膜。
我因為壓力太大, 依家出左好多痘痘。我本身皮膚已經唔可以用磨沙(不論粗幼), 一直只可用peeling gel, 但依家出痘痘連gel都唔用得, 因為一捽就又紅又痛, 最怕佢會變得更嚴重..到時就得不償失了!
我知道角質層如果厚的話就好難吸收護膚品,而且仲會助長痘痘添…所以好希望可以用煥膚面膜,做個溫和既peeling, 等皮膚可以吸收護膚品, 少d出油唔好塞住毛孔,痘痘快d好返。

得獎者: 莉
Yoko你呢排好多禮送呀>V<
可能因為暑假晚晚夜訓既關係啦..搞到塊面狂生粒粒又敏感, 應該係賀爾蒙瘡作怪..而家額頭同下巴完全係花晒…皮膚咁差..真係連出街見人都唔想呀..:(
今次見到Yoko又送大禮, 所以好想試下ARTISTRY天然酵素煥膚面膜, 希望可以趁d印仲係新形成既時候, 快快將佢消滅, 令肌膚可以有煥然一新既感覺!:)
好期待韓國之旅既分享呀, 想知Yoko有咩必買必食必去既心水推介呀, 因為我10月都去韓國玩呀^^!!!

得獎者: May
你好Yoko, 很多謝你常常非常慷慨的送出護膚品, 讓金錢有限的我, 有個機會試試好用的新品.
這次, 我對 a) “ARTISTRY天然酵素煥膚面膜” 很有興趣, 其實amway的牌子我聽了很久, 但一直沒試, 原因是很貴呀對我來說, 但已經不止一次聽你介紹這款多勁能面膜, 已令我心癢癢, 決心努力護膚. 和男友快到週年紀念了, 很想給他 “咦?! 滑了咁多, 從未這樣!” 的感覺! 需要這支, 更是為了自己, 轉天氣, 我怕敏感; 毛孔粗大, 秋冬更易流失水份, 額頭上的幼紋會更明顯了….不想變差呀, 但暫時我試過很多深層清潔面膜, 但好像對我的暗粒及毛孔(第二天還原)沒效, 希望今次可以有機會試這個面膜, 更生一下細胞, 喚醒它們! 不想再看到面容暗啞的自己了.
謝謝你的時間~


得獎者快D
——————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
一次見效 至強去乾紋至尊眼膜
勤敷眼膜乃預防眼部問題加劇主導。具噱頭又具實效之心水推介—-西班牙博士團隊研發重點為眼部抗衰老眼膜可循環再用眼罩護膚眼膜詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。