2012年9月19日星期三

熱切期待……預告shu uemura X Karl Lagerfel交叉妝品


同大家早響,就快11月喇…… 搶呀……唔係日本奶粉、都唔係益力多、亦唔係半島嘉麟樓奶黄月餅……而係限量化妝品唷!

乜東東咁巴閉?Karl爺喎,時裝界靈魂教父,Chanel的創意總監Chanel tweed jacket Chanel手袋…….有誰女子不愛先?!Karl Lagerfeld 同 shu uemura 聯乘妝品咁大陣仗,勢必哄動,朝拜神來之手肯定幾百蚊有交易,有千萬理由到時肯定要搶購啦!
買咗……捨不得用,又另一回事囉,哈哈!

點解Shu同Karl兩大鉅頭會拉埋合作?我知......因為Karl爺有個鮮為人知的啫好,就是慣用 Shu Uemura 的眼線及眼影來繪製他的時裝插圖。

731我已在網上看了shu uemura for Karl宣傳片,是非常cutie的漫畫眼影變成了飛毯、唇膏變成了火箭,好吸睛的冧橋段!

真實版製作片段即刻show俾大家睇:
Karl Lagerfeld 親手打造"mon shu girl"概念,及主持整個攝影過程
植村秀國際藝術總監打出角康將Karl爺構思的"mon shu girl"容呈現
日本中性帥氣超模TAO,擔任靈感繆思模特兒

認住佢"Mon Shu Girl"
我想要創造個人幻想中的日本漫畫。」 Karl 爺在Paris Haute的後台說
主角誕生係小小魔法師 Mon shu girl---
白領襯衣黑領帶,貫徹了Karl Lagerfeld穿衣特色。
 妝深攝人,型格可人奪目



這是上星期在外國的現場布局;香港正式發布日期還未公布,
我熱切期待呢一日press con來臨呀!
希望唔好同重要嘅job撞期......"mon shu girl"我一定到埸撑妳啊!

率先預覽:
雖然產品真身未耐抵港,俾相片大家過吓癮先啦!
呢系列重點落在紅黑兩色。
紅色是Karl爺象徵色彩,他一直夢想著用紅色眼影來完成他整草圖
黑色則顯出 Karl 爺一貫全黑西裝配黑皮手套的型格打扮。
系列好包括睫毛液、睫毛夾、眼線、粉底、指甲油和唇膏,
當然還少不了Shu Uemura的皇牌假睫毛等等。
我最想擁有的是眼影組合和睫毛夾,仲有......
在Paris的發布會上竟然有夾公仔機,嘩......好想要公仔版 "Mon Shu Girl"
個 Mon Shu Yoko 同 Mon Shu Girl 

——————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
微針射頻二合 黄金點增生膠原質
「微針與射頻技術二合一」,亦即是一次治療可獲得兩者功效,當親眼目睹皮膚大躍進實例,加上一位抗衰老權威醫生細說論點,我終於體驗了。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。