2012年9月27日星期四

喪食唔肥的救忘方法

熟悉我的朋友不會對我的「小林尊」食量驚訝,卻「討厭」我得天獨厚喪食唔肥的身段。

剛剛的韓國trip是5女1男組合,當中4女人幫是圍內朋友出名至擦得組合,就以其中一晚餐為例,到了非常著名豬扒店,一共吃了6盤,即共48塊豬扒,一行6人,即每人平均吃了8大塊豬扒,大家笑言:「食埋今餐我地就真係變豬扒喇!」

Book咗枱時到達竟然都要等鐘,因為呢間係韓國人氣食店,勁多各國傳媒採訪,在......完大家都一致認同係好值得呀!

碟拼有齊8款囗味豬----人蔘、紅酒、松葉、咖喱、蒜頭、味噌、辣椒、香草,次序要由淡食到濃味可以真正品嚐到;我覺得人蔘香草咖喱唷,香味四溢,好juicy,絕非一般吃到的柴乾貨式
食法?在檯面香煎的,仲有專人侍候,旁邊還有Kimchi邊爐湯可以先灼菜,最後叫白飯煮成濃,惹味到神仙都企唔穩呀!


話就在卡片上,大家下次韓國試啊!
---


實,篇blog,透露喪食之後的方法:

屈指一算,每人食8塊豬扒,我仲要食多兩碗添(惹味同白係天衣無縫組合嘛)!
一塊半肥瘦豬扒卡路里334,8塊=2672、卡路里220,2=440
一位女性,想保持現有身段,每日可吸收之卡路里約1500
亦即係話,食一餐我們已經過份地了,想唔肥都難啦!
咁又未必,因為我有佢嘛!

絕對不是減肥藥,而是大解放supplement,入幾多出幾多就唔怕變大山婆啦!

排毒方法,我近半年「柯得仕」天然乾製果(在blog中也曾提及),我志不在減肥,而且上天厚待每日都有得大解;故此,只是想每星期為腸道徹底大掃除,所以每隔一星期才食一粒。之但係,佢並唔係萬能,我得但部分呢!

於是,為拯救經常有入無出之士,我努力四出,終於大廠製造,
它......
大漢酵素淨暢酵素錠」 $245/盒(共90粒)
先同大家講解成分---全天然無化學配方,由大量生果及蔬菜發酵製成纖維,如地瓜、山苦瓜菠菜蘆筍小麥草芹菜檸檬百香果香蕉木瓜柳橙等等,超過30多種呀!另外,添加了特式,在臨床實驗已証實可有效促進腸道蠕動,就是番
這款酵素是台灣具信譽大廠---大漢酵素生物科技公司,有廿年歴史,產品在日本、新加坡、上海與歐洲國家都有售,我知香港有一著名健康食品品牌都係指定揾呢間廠合作,所以可
咪睇酵素丸豆豉咁細粒,竟然超級見效!

我的成功驗証:
從來,我嘅腸好奇,去旅行就停工,可以3日狂食唔痌,至慘係肚脹之外,額頭仲會即刻狂爆暗。所以,出trip執行李,排毒丸是我位列至最重要。
呢幾次去台灣及韓國,大家有睇我blog及Facebook都會知我食得幾誇及幾,全靠每晚飯後一粒淨暢酵素丸,咪睇佢豆豉咁細粒,真係好有反應,約8個鐘就feel到要放出嚟,之後約3個鐘又可以補飛,時間上相信係,但99.9%食咗唔會肚痛囉!

話說回來,我點解會知道呢款「大漢酵素淨暢酵素錠」係堅幫到大解
因為有身邊朋友實證,只要試過一,定感動流淚,相逄,haha

有位男性朋友長期便,間歇性腸痛,還以為是腸癌,看醫生驗,才被告全條腸被便便滿,其他別無大礙,但處方的藥物卻只能幫助排出;非常神奇的事發生了,是他姐姐給了兩粒食慣的呢款大漢酵素淨暢酵素錠」,第二朝這位開心到飛起,他謂一次過成功放出好幾磅呀,更笑言腸道空空的,屎塔卻滿滿的喎!他還以為是什麼牌子呢!


 大漢酵素淨暢酵素錠
銅鑼灣景隆街6號渣菲大廈2
2892 8720
——————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
一次見效 至強去乾紋至尊眼膜
勤敷眼膜乃預防眼部問題加劇主導。具噱頭又具實效之心水推介—-西班牙博士團隊研發重點為眼部抗衰老眼膜可循環再用眼罩護膚眼膜詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


1 則留言:

  1. Dear Yoko 之前我影低左你呢篇介紹
    但我發現宜家再睇一次 無左旺角信和中心804室既銷售點...
    係咪旺角無得賣啦?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。