2012年8月15日星期三

韓國食買玩之旅---Vol 2

韓國大部分女仔身形真係好靚,纖瘦而且腿長......
在地鐵見到佢,點會唔望多兩眼?!同行朋友挑剔身形靚但樣唔靚;
我就睇另一方面,覺得skin tone好迷人,是蜜糖色,膚質也好啊!

韓國女仔body咁fit,唔通係keep住做呢樣?
今趟行程時間太緊迫,無時間堆自己入沙焗身汗添!

又唔通係靠呢樣?
我在韓國見到呢類整型中心和所謂醫院,多到似香港美容院咁普遍。

而我,還是將興趣集中於發掘新奇護膚品......

呢間護膚品店佈局非常富心思,大家看得出冰冷感嗎?

全部護膚品註明,必須冷藏在3至7度以保鮮喎!

檯面上銀色圓洞是放置冷藏的產品,
試上手時,那分冰冷感直滲入肌膚底層。

看到嗎?產品背後就是冷藏庫。

心水推介:Water in Cream,全天然成分,水感十足,質感清爽;
別以為玩噱頭必然貴價喎,只是HK二百多元,抵玩!

買走之產品會放入大膠樽內,並附上乾冰和棉袋以保存低溫,好認真啊!

專門店外型簡潔時尚,concept 咁特別,
大家有機會去韓國,就算唔買都要入去試試啊!

其實要找沒有進駐香港的韓國Beauty shop真係有難度,
除了以上呢間還有......
韓國本土品牌,100%天然植物製造的護膚品,如薰衣草、甘菊、薄荷等,敏感皮膚可安心使用。
我在這店買得最多,因為價錢實在太抵,試上手質感又好好......

粉底液及霜狀粉底膏,我買了前者,似skin care lotion咁水潤,塗在手背好易推好,在當地試塗了上面一整天,效果自然,適合乾性皮膚。約HK$120

我仲買左 creamy 狀 highlighter,質感軟而且好滑,閃亮效果自然;
塗濕粉後,在鼻樑及下位輕抹,再撲碎粉,輪廓就會!約HK$70

呢個好似油灰水的小工具,是我在Joyce Beauty內見過的,不過無得單買,
必須連一款$880的貴價BB Cream;
竟然俾在韓國,好興奮啊,因為試過用佢碌面,
約HK$35 (可清洗)
—————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
眼紋終於有救!
眼睛有紋,比死更難受!這個長年最難解決的問題,終於有解救方法了,怎樣救?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。