2012年8月6日星期一

迷人髮型靠工具!

***最,快D參加喇



GLYCEL × Yoko Tsang 送萬元大禮!!

貴為我嘅讀者,錫晒你哋,將心水產品豪送大家!
係我非常喜愛的瑞士品牌GLYCEL,佢哋新產品 Aqua Power睡眠面膜,好保水仲可以活細胞抗衰老添,價值$680一盒!
想免費享用?嘭嘭聲參加啦,今個星期五8月10日截止啊!

參加詳情,請click入以下 Facebok link:
http://www.facebook.com/pages/%E9%A6%99%E6%B8%AF%E7%BE%8E%E5%AE%B9%E5%B0%88%E6%AC%84%E4%BD%9C%E5%AE%B6-Yoko-Tsang/275393605808680?sk=app_325915017501739
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


上個星期五我去了四季 Private i 找 Teddy set 頭,因為當日中午要拍5條片+夜睌要做 beauty event guest speaker
我千叮萬囑 Teddy:「髮型至緊要 keep 得耐,最怕 fizzy 散亂呀!」
Teddy 問我:「想直定曲先?」
Hmmm……曲啦,其實我係偏好捲曲髮型,似日本 style 的富 volumn 及彈性,所以我留咁長頭髮,就係要預留set曲髮時會縮短左。

點解我唔直接了當電左佢?試過啦,根本就唔係個回事,我覺得太實唔夠彈;試過只電髮尾6吋,仲慘,電完等同無電,曲都唔曲,仲傷左髮絲添!
終於有喜訊...... 好期待呀….. 最近有位前輩級髮型師告知,他從日本訂了部價值近7萬元的新機,就係專門營造我喜愛的 kawaii style volumn大曲髮,即是以下呢類型……

Oh……要等部機來港,仲要等N個專業測試,都唔知幾時至可以實現夢想,兼介紹俾大家呢?!
暫時唯有靠自己先啦!個日問起至知,Teddy 幫我用開的捲髮器原來好專業但價錢好鬼抵,等我仲一直誤以為喪貴添,是關在 Private i 是頂級服務頂級收費,當然值得花費地方是Teddy 妙手!

當日星期五晚,我在尖沙咀做完event食埋至愛「興記避風塘」海鮮同埋鴨背湯河,專登去佐敦廟街頭的三間美髮用品店買捲髮器,人馬座的我隨心所欲做事,從來想要的會坐言起行,遲一步都不安…..
就係佢,只須 $270 咋,我揀選的是白色版,即塘瓷製造,比銀色鐵做的好,因為無咁傷頭髮。32mm直徑就可以做到以上日本feel迷人曲髮。
呢支tool相信10個hair stylist8個有呀!

老公寸我:「屋企咪有囉,又買?」「係呀!屋企夠有好多飛鏢,你又買?」佢都唔明,屋企已有的好可惜得物無所用......
一個是 Vidal sassoon 出品,3年前無做 research 走去買,原來唔夠熱力hold唔到;另一款是頂級專業版,年半前去Paris影結婚相專登在當地買,成千蚊港幣,真係好夠熱keep得持久,但係自己衰揀錯左直徑太細,所以捲出來好細圈勁老土。

呢個曲髮我嫌未夠鬆,相信volumn 多D更好!


星期二朝早,我會幫一本潮流雜誌拍短片,介紹它們改版大革新,決定試試自己用呢件新玩意set個頭,睇下成果如何!成功會展示大家,Hmmm...... 如果失敗左...... 唯有紮辮啦...haha!

----------------------------------------------------------------------------------------------

本週《MORE》專欄精采內容:
家用至尊  全能冰火美容儀
四合一美容儀組合夠新意,除了發熱,更可以製冷;同時照燈,最突破性是噴霧功能,可將精華液自行注入繼而霧化..... 生產商是韓國專門研究消除疲勞的磁石健康用品大廠詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。