2012年8月7日星期二

8折優惠 限定「萬用去紋王」

點解每逢夏天就無人理會個嘴?
近來,我見到好多女性面油淋淋,但嘴乾爭爭,其實咪以為濕度高就可以忽視唇部護理喎!一年四季都要給予滋潤,才是防唇紋、防深色之策!
我對於護唇產品好講究,因為工作成日要講野,特別容易乾燥龜裂,而且鍾意熱飲,對身體好但嘴唇唔好呢!

點揀潤唇膏?
天然有機植物成分是我上上之選,其次是含礦物保濕泉水,至怕勁人工香味的,及含化學成分。
只愛gel狀及盒裝creamy狀,不愛stick(即什果冰潤唇膏個類),總覺得唔夠潤呀!

近幾個月最常用係以下產品:
語:
Suisse Programme----表現,是媽咪話添!初用質感還算正常,試過放入袋兩日焗住,oh.....一擠啊!
Uriage---
喜愛是含礦物溫泉水,恰度保濕,敏感合用,透薄亮麗效果。
Bioderma---
質地比Uriage杰少少,會潤一點,適合塗唇膏前打底以撫平乾紋
Anna Sui---
好喜歡清淡,質感很柔滑,有助立即
Enita ---
天然有機植物成分製造,;是潤但沒效果,沒有味道,我會睡前,相信



最近再有新力軍,同步更為大家帶來獨家8折+送禮優

惠啊!


足以令我貪新忘舊的新歡,是很喜愛的西班牙品牌Alissi Bronte,最新抵港的「去紋王」,在西班牙是熱賣王牌,即睇有咩法寶:
叫做" Wrinkle Filling lips",實情不是只對付唇紋,盒上指引是面上任何幼紋都可以有助減淡,
而且成分100%天然有機,通過防敏測試。
這是禮盒裝,主角是圓樽30ml,配角是免費多送的支裝15ml,方便攜帶外出,好細心啊!

乳霜是彈性質地,特別適合對付動熊表情紋,塗在面上皮膚應用拍打手法,
幫助填入微細坑紋;嘴唇剛以按摩手法打圈塗抹。

我叫得做「萬用去紋王」,建議多用塗法,針對眼紋、虎紋、唇紋等等,總之有紋就可以搽啦!
記住用法是晚間護理:精華+面霜+on top搽此cream。俾D耐性用足一個月療程啦!


等唔切一個月?其實塗後瞬間都見到紋減淺少少效果,不就是誘使勤力用的推動力?!

西班牙製造,自設實驗室科研加上矜貴有機成分,定價不算

高了,是 $498/盒(共45ml)。

我仲爭取到額外8折優惠,只限1個月咋!

每盒 $498 > $398 (平足一張紅衫魚)

 (優惠期 2012年9月7日止)
 ***購買時須說明是 Yoko's blog 讀者,方可享獨家優惠。

Alissi Bronte
 銅鑼灣皇室堡1樓103號店
 尖沙咀美麗華商埸B1021店

---------------------------------------------------------------------------------------------------
本週《MORE》專欄精采內容:
家用至尊 全能冰火美容儀
四合一美容儀組合夠新意,除了發熱,更可以製冷;同時照燈,最突破性是噴霧功能,可將精華液自行注入繼而霧化….. 生產商是韓國專門研究消除疲勞的磁石健康用品大廠詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄



沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。