2012年7月4日星期三

La Prairie心水產品報告 vol 1---抵買新妝品

我視為美品界珠寶級,La MerLa Prairie必榜上有名!
La Mer 我就分享得多,將會到 La Prairie喇!
又係神級品牌,大家唔想投資錯誤,等睇我精明報告啦!

今日先介紹 La Prairie 好抵買嘅新產品,點解話好抵買?$590 有 30m……
是化妝品來的,都加入咗品牌起家的矜貴活細胞抗衰老修護成分,搽咗皮膚即刻「登」變靚,富光采仲可以淡化幼紋,醒神!
乜嘢咁神奇?

大家睇吓質感、色澤先:
是極水潤的texture,散發閃閃光采,柔和的淡粉紅色。
成分:專利活細胞複合物、深層滋潤科技成分、光線散射聚合物。


 是什麼?有咩效用?就係佢……
 La Prairie活細胞修護柔潤亮肌液 $59030ml
呀----
方法一:可以混合粉底使用,不單止提升皮膚光采,我發覺其水潤感令到原來的粉底液變得更易推和貼薄。
方法二:局部打底---搽在想突出立體輪廓的部位,即蘋果肌、鼻樑、眼底、下巴,記住是在使用粉底前使用,粉底後再on top塗抹會捽甩粉底色。
方法三:無須fully make up示人的日子,我試過單單使用它,也可以幫助調整暗啞泛黄膚色,白凈均勻咗又有從底層肌膚透出來的自然光采感。

液mix with

調
量--是1:2
——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
減肥喜訊升級版秘傳拔罐技術」
上年我曾經撰寫「四川秘傳拔罐減肥法」一文,特點是三日即顯見落磅成效,結果引來極多人擁去這上樓秘店。嶄新的升級精華版有名人實證成效一籌詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。