2012年7月30日星期一

智能震動美妝機 測試報告


最近我睇雜誌見到個廣告,正當諗緊「唔知好唔好用呢?」
就係同一日,咁橋收到位讀者留言向我發問同一條問題。

終於試了......

就是以下呢部機……
 智能震動美妝機---高舉「化妝不經人手,取代傳統模式,打造無瑕貼薄妝效!」
Really
口講無憑,試過就知,我會同大家分析同解構。
($392/set/SaSa 有售)

 盒背面全是韓文,因為是當地推出的牌 BRTC 新噱頭玩意嘛!

 一盒套裝,包括:一支乳霜+美妝機+5個粉樸棉頭 ($392set/SaSa有售)
未論功效先論價錢,一個字:抵!
才三百多元,一般只夠買支BB cream,亦即係話美妝機free of charge!!

粉樸棉頭是可拆下替換的。
按下黑色掣,即開啟了震動效能。
 智能震動美妝機
原理:
1分鐘震動12,000次。
目的:
加強與肌膚緊密接觸,令BB cream更緊貼皮膚毛孔及貼薄滑溜。


 BB cream於我皮膚而言顏色偏深,共有4種美肌功效可選,保濕、美白、滋潤等。

 盒上說明指引是將BB cream擠在粉樸上,再直接按壓在面部,然後向外推開。
我覺得這方法非常不成功......

結果大量BB cream殘留在粉樸上,即係被粉樸吸晒,到頭來皮膚又唔夠。

我多番測試後認為以下方法最有效:
先將BB cream用手指塗在全面,是旦推開,但無須仔細均勻。

接著,以美妝機似蓋印般輕力按壓皮膚。

結果是有助推勻,遮蓋毛孔及吸走多餘BB cream,妝效比用手指上更透薄,非常滑溜,看來很自然;但若然皮膚較多瑕疵要掩飾的,相信這美妝機並不適合,因為塑造的妝效是極緻透薄,暗瘡印痕必7成透現。

BB cream
及BB cream更perfect
——————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
至激嶄新瘦面回春術 韓式面部埋線
埋線瘦面技術卻始創於韓國醫學界,屬注射式微創醫學美容率先同大家披露詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。