2012年7月23日星期一

針對油脂、暗粒、敏感 心水啫喱狀面霜


呢陣子,有好多同病相憐皮膚case向我求救:
「出咗好多暗粒,搽粉都見到,好樣衰唔想返工呀!仲愈嚟愈多添…. 鳴鳴」
「出街無耐,塊面就好油呀,搞到妝都溶晒,毛孔現形,仲好似好污漕咁,點算呀?」

其實有兩款歐洲醫學美容peel treatment係可以解決以上問題
一款是專針對嚴重暗瘡、油性肌膚;
另一款專針對暗粒、局部泛油肌膚;
兩者都有助褪走老化角質和均勻美白膚色。

之但係,敬請大家咪心急,暫且別留言向我查詢,較忙須時好好籌備,再同大詳細會報。

今日,先同大家推介,近來我覺得非常好用的一件護膚品,特別適合剛才提及肌膚受困擾人士使用,大家睇吓是否切合自己呢!
油脂分泌旺盛
容易敏感泛紅
常常出暗粒
毛孔粗大

假如不幸中晒以上皮膚問題,以下呢盒面霜就啱晒喇!
保證質感一試愛上,仲係男女合用添!
是瑞士品牌Zensation新品,其實我一直好鍾意呢個牌子,因為同La Roche PosayUriageAveneVichy一樣理念,用瑞士優質泉水做護膚品基調。
Zensation的是瑞士阿爾卑斯山泉水,其純正度及蘊含天然礦物是最佳活膚及舒緩敏感要素,而我最like是其一系列的保濕mask和保加利亞玫瑰爽膚水。

Zensation柔膚控油凝膠 $58050g 【銅鑼灣皇室堡106店】

言歸正傳,心水推介是Zensation最新gel狀面霜,一共有5款,各具功效,率先要搶閘介紹大家的是主力控油那款---「柔滑緊緻控油凝膠Refeshing oily skin gel」。

當第一次塗上面,感覺差異很大,看見淺啡色啫喱狀,塗在皮膚上奇在有涼浸浸感,好舒服好relax;接著開始聞到好濃烈嘅茶樹油味,好似中藥味有點攻鼻;繼續塗抹,feel到好柔滑好易推;塗後待半分鐘已經完全滲透,皮膚呈現非常啞緻零油光,好清爽,勁愛!就連老公試了一次也當咗佢係寶:「你咁多products未用,呢樽幫你搞掂埋佢!」呵呵…. 我成日要化妝出街,要嚟打底控油啱晒,點會放棄呢!
控油面霜阿爾卑斯山泉水
去角質---荔枝萃取精華
控油---齊墩果酸
防暗粒---茶樹油、百里香
抗菌抗炎---榆綉線菊萃取
舒敏---薰衣草、阿爾卑斯山泉水

諗諗計,此凝膠可以有多個妙法善用:
如冷藏在雪櫃,其冰涼感可即時去水腫緊緻肌膚,並幫助收毛孔,妝前最合用;
我也會在睌上爽膚後厚塗,自製睡眠面膜功效;
如皮膚是混合性的,可以將凝膠加入一滴面部專用按摩油,混合塗在較乾部位,令鎖水滋潤效果倍增。
———————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
強勢機王駕到 超聲刀無創拉面皮
隆重宣告,最新強勢童顏術科技,取代傳统拉面皮手術美容機王駕到,是衝著聲名響噹噹Thermage作假想敵的,強調瘦面提升去皺回春效果尤勝。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。