2012年7月20日星期五

買書> 答問題> 贏$1,600 Tempur太空枕頭


喜慶事一浪接一浪,我唔會俾佢停!
有你哋支持我嘅簽書至會大成功,亦因為有你哋支持我本著作銷量節節上升,心情興奮,為表謝意,忽發奇想同大家玩問答遊戲,送出超級大禮,截止日期係下星期三晚,亦即是書展完結後一天,條件係支持買我本著作外,仲希望大家認真咁睇內容!

未講玩法,先講大禮有幾勁吸引力:
呢份禮絕對係重量級,唔止價值高,而且同美顏及健康扯上緊密關係……
我晚晚都靠佢養生兼發個好夢!
我預備送俾大家嘅禮物就是---瑞典Tempur太空感溫枕頭,價值$1,600啊!
Tempur至出名嘅其實係床褥,是杜拜七星級帆船酒店用的床、話題女王Paris Hilton離不開的床…..我都係用家呀,以上內容想話俾大家知呢個品牌勁,但絕對唔係瘋癲到送床,等我他日發咗大達先啦,haha
能夠成為King of Pillow,數一數二矜貴枕頭,當然大有來頭,好多富豪名人都係用家,點解幾年前嘅我都會捨得買?因為用上美國太空總署發明的太空感溫減壓物料承托支撐設計好出色,是與物理治療師共同研發,能夠讓肩頸肌肉完全放鬆,並且依照住我頸椎形態、頭部重量、人體熱力感溫,貼合每個人嘅perfect match,而至重要係以上種種要素,令我瞓覺時唔會因為面部肌肉受壓迫出皺紋,呢個key point咩都抵番啦!

噚日同好友M傾電話,佢知道我會有送大禮呢一著,即刻話:「嘩,我好想要呀!聽日即刻飛去會展買妳本書…… 撑妳!」呵呵….. 想參加我呢個game就真啦,but so sorry….. 我係專登為讀者而設,好友同家屬無份呀!

言歸正傳,請大家留意以下玩法:
問題是有關我最新著作《醫學美容儀器天書》的內容,亦即係話,已經支持買咗我本書的你有優先搶答權,而未有時間去書展或書店買的話,就要趁住呢幾日快D捧埸,截止日期係下星期三晚 (257) 晚上12時正。
【書展售買地點:會展Hall 1 紅出版社1A-D16

連結參加問答遊戲 ----

在我圖示Facebook 留言寫上答案,就有機會得到以下四份獎品喇!

【快D去Facebook參加啦:香港美容專欄作家 Yoko Tsang



「至多人Like」大獎一名
將獲贈瑞典Tempur太空感溫枕頭 價值$1,600
參加辦法:請到Facebook 香港美容專欄作家 Yoko Tsang回答兩條問題,答案得到最多"Like "的一位,就可以贏得美人枕頭歸。

「我最喜愛」特別獎三名
將獲贈日本Kinka黄金 價值$429
參加辦法:到Facebook 香港美容專欄作家 Yoko Tsang回答兩條問題,答案我最"Like "的三位,就可以各得黄金梘一件。

———————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
拆解醫學美容技術
激光、彩光和射頻都是多年來醫學美容範疇上非常重要的技術,拿捏準繩可以減肥塑型、瘦面緊緻、美白嫩膚、減淡皺紋、撫平凹凸洞、去暗瘡及脫毛等等。那麼三者有甚麼差異呢?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄







沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。