2012年6月22日星期五

好友M毛囊發炎--- 跟進報告

前日我在blog文中緊急報導,好友M皮膚瀨大鑊嘢【重溫:小心!皮膚毛囊發炎
竟然收到讀者留言+電郵有成廿多個,人人懷疑自己及男友有相同皮膚問題,御用皮膚科醫生姑勿論大家是否自我診症無誤,及早check check,以免留疤,是正確的!

既然大家咁緊張呢件事,我也就跟進報告好友M皮膚進展如何啦!

出事第二日:
額頭毛囊發炎症狀
按摩約16

出事日:診症
好友M我的御用皮膚科醫生食藥搽膏,Dr一星期康復

出事日:Yeah
Yeah...
退

好友M媽咪據理力爭下,按摩店願意賠償醫藥費(Haha...貴M在)
毛巾
容許公用毛巾掂塊面毛囊發炎
——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
懶人喜訊 消脂減肥貼
上年夏天,我介紹過一款天后御用的減肥貼非常可惜代理在補貨一次之後,居然沒有再貨,一件好的產品就此在香港消失S.O.S.Patches Plus燒脂瘦身貼詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。