2012年6月25日星期一

神級LA MER 心水選購攻略!

大概是網友的提問,激發了我一些平時忽略了的介紹。

在這一篇blog:LA MER神奇面霜 星級消息,我提到LA MER的皇牌產品。結果有讀者問,希望我可以介紹多些LA MER的產品,以及一些選購心得讓她參西

的而且確,我在blog中比較少提及LA MER的產品,因LA MER的知,毋須三番四次提醒大家。如有身邊朋友問起我,我通常都說如你經濟上許可、又捨得花一筆,買LA MER的產品是錯不了。

而我對LA MER產品的唯一告誡,是假如你年紀太輕(我指25歲以下,其實我早年的準則是30歲以下-_-""),其實毋須用到LA MER的級數
我曾經遇過只有18歲的富二代,說自己用LA MER全套護膚品已經好幾年,除了替大家羨慕,我暗忖:「咁細個就用LA MER,到你大個都唔知可以用乜好咯!

但這也並不表示年輕女性不應該用LA MER,Crème de LaMer取Gel cream


我在執一執,嘩.....有以下LA MER的產品
我都算是LA MER的大戶

其實任何年齡的人都可以用LA MER,不過我的宗是,是否適合你daily use!
媽咪成熟肌膚,LA MER年青時的雪花膏(嘩...!),日日用兼厚敷都冇問題,用後比她們的同齡朋友肌膚更勝一籌。
而我自己的話,絕不是一個daily use LA MER的人,只在皮膚有特別需要的時候,拿出來壓場的重要護膚品。
而我以下推介的三件LA MER產品,就是我試過眾多LA MER產品後,只會覺得有買貴冇買錯的精選。


1. The Oil Absorbing Lotion(50ml)
Oil Free控油產品中,佢!一般控油產品都會感到太清爽甚至繃緊,但The Oil Absorbing Lotion因為皇牌Crème de LaMer的保濕成份,所以仍然做超足夠保濕感覺。近晚間只會搽在鼻頭作控油保濕用(番10ml擺明慳住用),出妝前打底,因為可以解決標油標到七彩的問題,是我在夏天化妝時的秘密武器
遺憾的是,有一日我竟然發現我老公「大劈大劈」咁搽面,仲猛話好用!我第一時間從他手上搶走,壓住滿腔怒火同佢講:「呢支產品太乾,會搞到你爆瘡,唔適合你用,你用呢隻呢隻同呢隻就得。」$1,950呀呀呀呀呀!佢一次唧走我$200有多.....
質地極薄極易推,每次唔使用太多,所以幾襟用。


2. The Eye Balm Intense(15ml)
LA MER的眼霜,從來只得兩款(The Eye Balm及The Eye Balm Intense我只當一款,另一款係the Eye Concentrate),The Eye Balm Intense是我心水,因為加強版成份去浮腫一流,以及隨盒附送的「波形金屬棒」,係非常之冰涼,用來按壓穴位可以做到冷縮的緊緻,以及微絲血管的收縮,令微絲血管在薄弱的眼部皮膚中不顯現,膚色看起來更明亮。$1,350
質地稠杰,但柔滑,塗上眼部會形成一層薄膜封鎖保皮膚

3. The Blanc de LA MER Infusion(125ml)
這產品其實頗有LA MAR的原創性,因為這Blanc de LA MER Infusion是在抹爽膚水後,塗精華液前之間使用。叻在創造了這個程序,作為導入之後的精華液所需,功效是可以軟化皮膚,令之後的精華液更容易被皮膚吸收
成份方面是可以保濕及美白齊下(Infusion有3款)
認為這個產品可有可LA MAR用家「搽完爽膚水再加Infusion後,就直接搽面霜而跳過精華液,因為已經精華液啦平嘛!爽膚水加多支 Infusion 都係$1,500,但支精華要$1,950!大家的心聲!
InfusionPre-treatment lotion
質地比Lotion濃厚,搽上面推開再輕輕拍乾,肌膚軟得像嬰兒一樣!

——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
5分鐘打造 防水防汗Boat trip look

每年初夏,我都有非一般的扮靚習慣,就是精心挑選合適之妝品,以備化個靚
妝迎戰大班朋友遊船河聚會,保證出水芙蓉而非出水就溶,而這個防水妝同樣
適合逛街都有泛油脫妝煩惱的你。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。