2012年6月21日星期四

有禮送---手指套捽出滑溜肌膚!

由始至終,皮膚定律,首要是乾淨!

前幾日我在blog文分享:黑頭粉刺有救 神奇毛孔潔淨筆



今日講嘅都係潔淨產品專去角質,最啱對付粗嚡皮膚部位,不是筆形,也非外塗產品,是手指套啊!

手指套可以去角質?Yes,我N年前都有買過類似產品,還記得當時是方形小布,可能你們都試過呢即睇產品:
係530牌 SkinPeptoxyl
製---
$29828$10ok示day day (SaSa售)

便分-



(膏)(使用)便
使


約1


10

想免費獲得?


請到Facebook香港美容專欄作家 Yoko Tsang


click--- 香港美容專欄作家 Yoko Tsang

留言:「你想要這煥原因!」




我會揀選5位得獎者(各2),禮品日後會送到府上。(截止日期:625)

——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
懶人喜訊 消脂減肥貼
上年夏天,我介紹過一款天后御用的減肥貼非常可惜代理在補貨一次之後,居然沒有再貨,一件好的產品就此在香港消失S.O.S.Patches Plus燒脂瘦身貼詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。