2012年6月19日星期二

小心!皮膚毛囊發炎

噚日收到好友M電話,仲以為又有好地方gather姊妹們飯局,殊不知是求助電話!
她皮膚瀨大鑊嘢啊!做朋友責任是盡力幫佢解決問題,同時間亦唔會錯過「咁難得機會」同大家分享案情,經問准下容我公開照片,大家請有心理準備……

 Oh.....好友M犧牲登場

這是毛囊發炎症狀,別以為是一般暗瘡情況啊!
好友M本來光滑無瑕的額頭皮膚點解會搞成咁?

這確是活生生尋常例子,大家平常也有機會相同遭遇,故此藉以給予警惕。
事緣,剛過去的星期六好友M去慣常光顧的按摩店做中式穴位指壓,技師問她按唔按頭,她從來也say no,因為至怕頭髮亂了,偏偏該次破天荒say yes,因為當時太累敷衍回答,就係咁出事!
技師用毛巾包裹她的額頭及頭部,起勢按咗約5分鐘喎,事隔3小時返到家已經覺得額頭好痕又熱,漸漸見到紅點出來,抓了幾下仲腫;第二日睡醒事態更嚴重,兩邊額頭都有,是愈來愈多,此時「美容救命鐘」臨危受命,咪即刻打俾我囉!

我看罷相片已經9成估到是毛囊發炎,因為幾個月前有位大學同學一齊食飯時,他兩邊面都佈滿呢種紅腫粒粒徵狀,我見到很驚訝問何解,他說自某次女友貪過癮用鉗狂拔他面毛就變成咁,吓…. 咁都可以唔理會?我力勸他找我的皮膚科醫生,結果診斷是毛囊發炎,食藥搽膏一星期康復。

我昨天收到好友M電話後,立即將她額頭「遭遇不測」照片email給我的御用皮膚科醫生,被評為毛囊發炎,我與Dr在電話中研究案情,大家一致認為致命點有二:
) 毛巾有細菌。(所以我從來唔會容許公用毛巾掂到我塊面)
) 面部髮邊位有衆多淋巴,按摩恰巧刺激了皮膚組織。(自知身體易敏、免疫力低的更要小心)

我已經安排了好友M明天與Dr會面,希望快快好番啦!
總之扮靚都要步步步為營,今次主角究竟是哪間店?也無謂公開了!

——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
懶人喜訊 消脂減肥貼
上年夏天,我介紹過一款天后御用的減肥貼非常可惜代理在補貨一次之後,居然沒有再貨,一件好的產品就此在香港消失S.O.S.Patches Plus燒脂瘦身貼詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。