2012年6月6日星期三

心水推介---超水潤黑眼圈遮瑕液

我最有興趣就是研究黑眼圈遮瑕產品,何解?可悲事實,因為有實際需要囉!

天生色素沉澱真係好惡搞,不過,皇天不負有心人,我已經開始接觸一部超高科技儀器,使用嘅技術係超乎想像(賣個關子先),最重要是竟然可以幫到我醫呢個不治之症---黑眼圈,大家千奇唔好心急,留言俾我都唔會公開秘密住呀!請耐心我好消息啦!

喺而家革命尚未成功嘅時候,我唯有面對現實繼續用遮瑕產品掩飾。

開 blog 以來同大家分享過好多款黑眼圈遮瑕產品,今日又講喇,並唔係新登場而是2009年推出至今,舊係無相干的,至緊要好用!可能你哋都用緊或用過呢!

它就是 Sofina Primavista 妝品系列,標榜滋潤緊貼,皮膚又乾又有紋的至啱用。
粉底液相當唔錯,但至想強力推介是其明眸精華遮瑕液......

Sofina Primavista Essence Concealer明眸精華遮瑕液 $190 (銅鑼灣Sogo有售)
備有防曬15度阻隔紫外線侵害,特別適合炎夏使用。

只得1粉肉色,恰巧fit晒我膚色,即皮膚白皙至中調適用,與健康深膚色無緣。
質感極水潤透薄,是自然的遮瑕效果,遮蓋色素度約85%
若想黑眼圈100%暫時消失,sorry……佢無能為力。

 用法:於眼底點四點,然後用指尖輕印開,再用棉撲輕按壓至完全貼服均勻。



點解得我歡心?
1) 重點是有眼紋至啱用,因為含有「彈性貼服聚合物」成分,這設計是專為解決眼部頻密眨眼動作,令遮瑕液不易起摺,保持皮膚平滑狀態。
2) 夠濕潤,眼底皮膚沒油脂腺特別容易乾燥,此遮瑕液含有多種抗衰老滋潤成分,如洋甘菊精華、日本羅漢柏精華等,還有促進血液循環的生薑精華,再撲上碎粉都唔會乾。
3) 粉肉色同膚色好match,不會太白也不會太暗沉。
4) 唔浮粉,好貼服。

 實證:唉!自己知自己事,血液循環唔好加上化妝多搞到下眼線位色素沉澱,好在有辦法,
就是塗上遮瑕液後,能


唯一唔明係遮瑕液解會得一隻色呢?
別告訴我,又是什麼「自動調節肌色功能」,坊間有BB Cream因為只得一隻色,竟然起咁嘅名堂樣,根本無可能囉,我唔信李嘉欣同李珊珊天南地北膚色都啱用!

同揚加映
講開 Sofina......呢支 Sofina Alblanc 遮瑕筆已經成絕唱,唔知點解唔再生產呢?真係好好用呀,可以做鼻樑highlight,是on top搽在粉底上,即時彷彿高咗直咗;仲可以搽少少喺眼底及眉骨打亮肌膚,即時亮麗咗,輪廓sharp咗。
可惜刻下已經無得買喇,呢支我要慳住用呀!
——————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
暗瘡
暗瘡生生不息絕對是一種折磨!若然護理不周,情況就會變得惡劣,發炎導致留下難以磨滅印痕,結果仲惡搞。預防性抗痘及針對性減痘措施缺一不可經驗之談—-非常有效的心水產品。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。