2012年5月17日星期四

送禮- 激進火滾減肥法!


呢排天氣日日都成30度,自然著得少但食量無減少喎,難怪好多朋友們都嚷著要積極認真減肥啦!
我早前去上海就食得超誇張,有一晚訂了李鴻章故居,現為私房菜,包房最低消費是$3,000,至大鑊係只得6人同枱食飯,結果叫咗廿幾碟菜,碟碟仲大大份添;又有一晚,去咗食韓烤,我覺得水準比香港《莊園》更高,至顛係$250/位任食,仲要無時限,6點食到11點,我同朋友們食到陷入瘋狂狀態,好開心呀!

開心過後,就係要付出---「自知天生唔易肥,但不代表唔會肥!」所以,呢個月我好勤力用盡方法消減大腿鬼祟脂肪!
下星期一《MORE》我的專欄內,會率先披露一部最新型號西班牙減肥機,至掂係減肚腩,大家務必留意啊!

今日介紹大家的,同樣是强勢資訊,目的亦都係減肥嘅,是一件非常利害產品。
減肥膏我真係用得多,係咁咦數吓,品牌計有BiothermClarinsBorgheseDiorShideidoThalisiAlqvimia……
今次講嘅非佢哋族群,是醫學品牌減肥膏,不單止成份激試用後感覺更激!

Pixel Clinical來自意大利,上年抵港的「溶脂針精華減肥霜」在雜誌界被評為效果非常出衆,分別在《MORE》及《壹周刊》比拼中勝出。
 臨床應用顯示,Power PPC Cream所減的只是脂肪而不是水份,還能夠阻隔體內糖元轉為脂肪,同時將脂肪降解和釋放,脂肪氧化加快,並加速代謝。
(售價$1,380/查詢:dialfit.ip@gmail.com)
 Power PPC Cream至強勁獨特成分是溶脂針精華(乃大豆內提煉的卵磷),與醫生處方的注射溶脂針相同,分別在於前者是外塗在皮膚,後者是注射入體內,作用也是破壞脂肪細胞。
效果如何?我想,這關乎外塗滲透效果有幾強?溶脂針精華成分有幾多?
是納米微細粒子直達真皮層,然而家用產品安全度高,效果自然不及醫生處方的進取。


 剛才早說過試用後感覺更激,因為塗搽完後幾分鐘開始有十級激進感覺,是很熱很燙的,皮膚由內裏火滾至表皮,泛起紅紅的,但不會痕癢,過了半小時就一切回復正常。
會否容易致敏?肯定無辣椒成分,因為若然有,我肯定已經中伏出晒粒粒。

我的經驗是切忌貪心,首次試用塗在大腿、小腿後方、上手臂、肚部,殊不知幾分鐘後全身陷入火滾感覺,我覺得熱力仲勁過做RF機的40度,非常難頂坐立不安,忍足半粒鐘心情才得以平復。

受了教訓,我現在只會局部使用,大多數塗於上手臂,因為我覺得呢個部位好難靠儀器,唔係多脂肪但有D鬆弛,靠外塗產品收緊就最合適。單塗在一個部位感覺容易接受得多呀!產品標明可以用效收減脂肪性眼袋,實在太crazy,我就唔敢試喇!
我相信這醫學品牌減肥霜是有其實際消脂功效的,但其高昂定價及塗後反應未必人人能接受呢!

有禮送,益讀者!
除了上述減肥霜,其實仲有終極加強版:
Power PPC Concentrate溶脂針精華濃縮液 $1,98010(5ml)
有效消脂,如此激進,邊個想試?
我決定豪送4(5ml)俾大家啦,每支價值$200,是我自己珍藏版啊!

想免費獲得?

請到Facebook:香港美容專欄作家 Yoko Tsang

click--- 香港美容專欄作家 Yoko Tsang

留言:「你想要這消脂精華液原因!」

我會揀選4位得獎者(5ml),禮品日後會送到府上。(截止日期:520)
———————————————————————————————————————-
本週《MORE》專欄精采內容:
PRP 嶄新技術加强版 還原青春寵幸
PRP注射美容法不是新鮮事,然而,其奇妙再生能力令我讚嘆不已,切實能將皮膚衰老問題輕易揮之則去。俗語有謂「強中自有強中首」,首部王者級儀器由澳洲抵港詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。