2012年4月2日星期一

我喜愛的名牌手袋網Reebonz + 豪送DIOR銀包 $5,700

大家都有網上購物習慣嗎?
我當然有啦!在blog上曾與同大家分享的計有--- 訂購 MyLuxbox美容盒子、ASOS 時裝配飾、Enita 有機護膚品、甚至是生蟹添……今日,終於同大家分享埋呢個 luxury 網站,它有無比吸引力誘使我經常到訪兼奉上金錢,皆因是專賣女士們為之瘋狂的「包包」。

其實,近年間我已經收斂了很多......說的是購物慾,回想以前做時裝編輯,因借衫工作、新貨預覧、時裝表演,花花世界誘惑實在太大,加上人馬座大花筒性格,結果每逢換季捐贈的衫裙鞋多得要用好幾個紅白藍袋盛載

人大了,現在我會實行精明消費模式,衫鞋 re-sell value 太低,還是智選名牌手袋及手錶更有意義,大前提是過萬元起的要有保值能力,萬元以下則只限間中獎勵自己的禮物。預告我心目中的 dream bag 將於7月到手,是我人生中至貴的包包、卻又非常保值甚至具瘋狂炒賣能力,屆時會在 blog 上分享故事及喜悅啊!

好喇!先帶大家睇吓以下呢個購物網站,就知點解咁吸引,務必踢大家入會呀

個係時尚名牌購物網,專搜羅各大手袋配飾,包括Prada、GUCCI Miu Miu、YSL、CELINE、Marc Jacobs、Vintage Chanel、BV、See by Chloe、LOEWE等,或者你會諗:香港名店好似便利店周圍都有,使乜網購呢?梗有原因啦!最大吸引力咪就係折扣囉:
以 Prada、Miu Miu、CELINE為例,約是 10-15% offCoach 甚至多達 20-30% off
另外,--- 12俾會員(上網登記就可以)犧牲食lunch時間都咩jetso

大家可能又會諗:咁大只蛤乸随街跳?懷疑
我都有咁猜疑過,所以揾料引證。原來REEBONZ已經有3年歴史,是新加坡base,來,仍然算係新興網站(所以好嘢要話俾大家知),所有名牌手袋都係坡 buyer特意往歐洲及美國等地搜攞,因為只限網購,無須捱貴租,咪可以將折扣益用家囉!
圖示:新加坡 REEBONZ 出位宣傳法--
上年5月開始粉飾咗一架貨櫃車,全透明車身展示大量名牌手袋,咁樣巡遊街道好寸啫,有理由相信繼款車後又一引人犯罪車種!http://www.youtube.com/watch?v=YJCo_loGUnU


我曾經在 REEBONZ.com 買咗個 Vintage Chanel,然後專登拎去 Chanel 專門店話想修理條孭帶,實情係想引;自問是名牌手袋,以前經常做稿教人,但vintage真的不在行啊!結果門店check code後確認可寄回法國修理,果然珍珠都無咁真呀!

大家務必留意front page右上角「特賣會」,
click入睇實惠價至3


除咗手袋仲有少量飾物選,條bangle,
YSL
可惜無紅色,有嗰款又太幼喇!

呢個網站有如股票網,要時刻睇實,除咗因為飄忽無定時有discount,亦係因為唔想錯失擁有心頭好機會,front page有upcoming新貨,標明品牌、款式、到期日,真係眼利
又以我自己經驗為例,曾想買BV的最大size hobo bag,指定 shocking pink,當見到REEBONZ.com 有售,標價竟然約等門店可惜上"sold out"
CELINE Boston Bag 特別款式在專門店 waiting list 大排長龍,REEBONZ 都竟然曾經有售,仲絕無炒價,我知道嘅已經俾人掃晒(黑白色嗰款),只有嘆句:執輸,
於我自己而言,覺得網站內嘅 Vintage Chanel 最吸引,訂價大部份唔使一萬蚊個,之但係.....可遇不可求,因為間唔中至有貨擺上網呢!

購物免運費兼有得分期,啱晒精打細算

呢個 CELINE Boston Tote係兩個月前在 REEBONZ .com
雖然無最like嘅黑白色,但墨綠×黑勝在襟污漕吖!
由落 order 至送到府上只須三日,快靚正!
買到已經巴閉,比專門店仲要平咗$500 (HK$16,069),yeah!

我blog嘅讀者又有著數喇!
今次激D,玩遊戲名牌銀包

有禮DIOR值$5,700
Christian Dior Lady Dior Patent Leather Short Wallet

Yoko blog readers想獲得以上禮物,請運兒可能就係你,

Step 1
請到REEBONZ 網站免費登記成為會員:

Step 2
請到  http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=6410   留言:「你對REEBONZ時尚購物網站的感覺或建議。」

***由我揀選答得最好的一位,可獲贈這份矜貴禮物---DIOR銀包 $5,700,截至日期為4月7日晚上10時正。
得獎者將於我 Facebook 內公布,敬請留意。


———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
納米始祖 智慧型神級精華液襲港

近幾年間,有一種科技被美容界廣泛大肆宣揚,恰似沒有加入這技術就塗甚麼也是枉然似的,


謎底揭曉,那就是「納米科技」,那麼誰是神級納米護膚品?詳情請留意今期《MORE》雜誌


內我的專欄。





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。