2012年4月12日星期四

拉麵Party 「一風堂」試新菜

今日繼續......介紹美食!
放心,請大家即管跟我放肆咁食,最新「減肥專輯」正進行中,兩星期內就會公開瘦身秘笈!

講到食,自覺同拉麵特別有緣。
第一次被邀做「食之達人」嘉賓,是荷李活商場的日本拉麵節;噚日,又是被邀參加拉麵party,未出發先興奮,因為係無時無刻都排晒人龍嘅「一風堂」,次次等足45分鐘是等閒事,今次Party我何止唔使等,仲有貴賓式款待試新菜式添,yeah!
「一風堂」拉麵party,噚晚喺中環世紀廣場店舖進行。
我中午試做西班牙最新抵港減肥機+去「萬全堂」錢太度做針灸促進代謝,就是迎接呢餐最佳準備,haha!

睇吓熱鬧情況:
大會拍片+攝記,與一衆食評blogger,超認真的試菜活動啊!
舉杯慶祝....cheers!

有咩新菜式

三款新小食:
No 1「咖哩叉燒春卷」
春卷杯,賣相一流,加了香草伴襯,似足花瓶裝置!正式名堂「咖哩叉燒春卷」,皮夠薄脆,咖哩味適中不會太濃也不太辣,啱我口味,叉燒帶微甜微鹹,味道有層次好夾!

No 2博多棒棒雞沙律」
微辣醒胃,雞絲尚算嫩滑,蔬菜新鮮脆口,
若然加多幾滴檸檬汁相信味覺會更佳。

No 3炸雞翼
No no no......太乾,肉無乜汁,唔夠惹味,有待改進。

主角:「博多沾麵」
主角---沾麵,麵條粗身彈牙有咬口;食法---夾住麵沾落湯。
湯底是極濃郁豬骨精華,將淡淡蛋香麵與之戀上,一濃一清、一熱一凍,食得多都唔覺膩,清爽感覺啱晒夏天品嚐!
仲有......
食完麵,壓軸變奏是加入昆布清湯於剩下的豬骨精華汁,變成美味豬骨湯,飲埋至夠完美享受。

甜品:「炸甜薯棒伴香草雪糕
本來,我食到以上拉麵round已經夠晒皮;當見到menu甜品係炸薯......心諗無乜興趣唔好浪費quota,但見到真身又幾特別咁,好啦......為咗試味品評......即管淺嚐。On......「中伏」,太好食喇(卡路里急升),炸薯外層雖則唔算脆,之不過內裏好軟滑好甜呀!係紫番薯嘅香濃,香草雪糕似云呢嗱味,冰火口感,正正正!

「一風堂」
中環世紀廣場3F
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

誰是金至尊護膚品?

以黃金作為主導成份的美容護膚品,愈出愈多,各品牌也齊來分杯羹,有來自日本的、西班牙

的,及美國等地,當中包括一些家傳戶曉或名不經傳品牌,價格上不論便宜親民,或是高尚尊

貴,這股鬧得火熱的戰團都各自標榜加入純正黃金作為賣點。到底黃金護膚品有甚麼獨特之

處?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。