2012年4月26日星期四

護髮巧遇知音人

呢排天氣討厭到不得了,又潮濕又焗又落雨,搞到頭髮詐晒形!
我頭髮最惡搞是髮根位及前蔭frizzy,一向唔鍾意用定型產品,只愛具修護功效的hair care products
近來發覺有款護髮產品堅好用,長而乾性髮質至啱,直至呢刻我認為必定要推介大家,因為巧遇專業級知音人。
事緣上星期〝chok chok chok〞節目御用髮型師 Ritz Lam 幫我吹頭之前,竟然又係用以下介紹嗰支產品,我即刻話佢知:「我都用緊呀!新出吖嘛,估唔到咁好用、咁清爽!」
就連專業髮型師都讚,證明我無愛錯。

 Loreal Professionnel Mythic Oil $280125ml (詢 3180 1510)

吹髮前塗上修補磷狀表層,或乾髮後抹上修護兼造型。

睇佢成支粟米油嘅樽身,差D俾佢外表呃咗,以為必定超級油潤、黏立到暈,冬天至啱用添!如果真係如我所言,品牌又點會喺步入夏季四月推出呢!
當我認真試用了三個星期,乾燥、潮濕天氣都有用,出奇地非如我所想,原來油狀護髮產品質感都可以好輕盈、好爽好易吸收,塗後令髮絲柔滑聽話貼服,好啱夏天用;甚至乎比起用乳液狀護髮產品仲輕身。我以往也有買好多護髮油,呢支是我喜愛的頭兩甲之選,然而,唯一若有所失是氣味不夠清新,我偏愛花香味。

Mythic Oil有咩天然成分幫助護髮?
葡萄子精華油---呢個成分令我直接聯想到美容品牌Caudalie,是最佳抗氧化保護,含豐富維生素、亞麻油酸、脂肪酸,用於護髮上功效是修補斷裂、乾燥受損髮絲。
牛油果精華油---含奥米加369(仲以為鱼肝油至豐富添,以後要多食牛油果喇)及維他命AB1D,是高度滋養修復因子,柔滑髮絲,增加亮澤。

建議N個用法:
a) 濕髮時搽在髮尾位置才用風筒吹乾,以減輕熱風傷害。
b) 出街前塗在乾旱髮絲上輕輕搓揉,即時減少毛燥瞬間貼服。
c) 將油置於設有噴嘴樽身,距離頭髮五吋左右噴上,可增加亮澤度。
d) 呢項專為染髮之士而設,據研究測試,過程中將3滴精華油混入染髮劑,可以加強修護同時令髮色更亮、髮質更滑。
———————————————————————————————————————-

本週《MORE》專欄精采內容:
全方位抗黑頭收毛孔妙法
夏天一到高温加潮濕,鼻子黑頭粉刺問題加劇,毛孔堵塞令皮膚粗糙,可怕的是惡性循環,更甚是毛孔角化症,要對抗真是相當有難度,這咬牙切齒的面子問題,基本上無人可幸免!想知我的對付黑頭方法,詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。