2012年4月17日星期二

公布得獎幸運兒+蜂蜜青梅好推介

4月2日,我在blog上分享了on line shopping好地方,仲搞咗留言贏取禮物---DIOR 值$5,700你有無參加呀?

讀者也答得很用心,決定增設.....
得獎者:Masako Yuen
索取地址,將以下護膚獎品送到府上。
當佢途經呢度,見到「台灣食品,產地直送」字樣即致電給我,話間舖裝修好old school幾特別,
我即刻叫佢先影相(心諗可能啱寫blog分享),結果真的有surprise。

蜂蜜梅」$58,當日舖內只剩last one
聽到老公咁介紹俾我,更加不說
是用野生蜂蜜滲製青梅嘩......double康啱晒我心意及口味;
至鍾意飲蜜糖又勁食酸嘢!


食法---

就咁叉住當健康,因為面層有甜甜味,中和了味,yummy....一食就好難忍口!

蜂蜜加入暖水中,拌勻作滋潤特飲,飲到尾仲可以歎埋粒
青梅
青梅富含鈣、鉀、鎂、鈉、鐵等鹼性礦物質。更有豐富的強鹼物質——檸檬酸,具有『健胃整腸』的功效,它能將酸性體質調整為健康的微鹼性,具備淨化血液、調節腸胃蠕動幫助消化。

同場加映:
嘅包裝,真!原來眼蜂,100%,來自新竹縣養蜂場,
賣$158,抵過我喺年宵買囉
味道如何不得而知,因為送咗俾爸總之健康無添加就ok啦!


———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
堅持不打針 打石膏瘦面法
瘦面是香港女的共通話題,於幾個月前終於給我發掘到獨特而有效的瘦臉法,而該方法更是我聞所未聞,名堂為「打石膏瘦面 facial」!無須打針打石膏就可瘦面,真的嗎?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。



2 則留言:

注意:只有此網誌的成員可以留言。