2012年4月16日星期一

十個讚洗面泡 價廉何況物美

上星期我同一位好耐無見朋友去「聘珍樓」飲茶,我哋基於工作關而認識,成日會在街上巧遇看來很有緣似的,仲曾經一齊出trip去日本,傾計都幾啱channel呀!
今日之所以有呢篇blog,係因為拜呢位朋友所賜,當日送我一件窩心禮品----潔面用的,語重心長:「我覺得妳會好鍾意,一定要試呀!好好用……好啱呢個天氣……我自己都用緊……Ok,誠意一百分,我當晚提醒自己務必趕快試用。

心諗….洗面泡沫,大大話話我都用過超過6個牌子,目標保濕、美白、深層去污等,係好鍾意一按即出泡,唔使加水起勢搓,夠晒方便懶人合用,之但係無乜邊款好突出。
Surprise….. 就喺今次發生,洗一次面竟然能令我有勁清爽乾淨,煥然一新好感,真係少之又少;皆因要在潔淨與滋潤感取平衡相當難,而現在高溫潮濕天氣下,我會喜歡8分潔淨:2分滋潤比例。

揭盎:
Shu Uemura porefinist 昇級版 細緻毛孔潔顏泡沫$240150ml
貓 Bubebu "chok" 樣伴襯!

呢支係「昇級版」,比款舊裝有幾優勝?恕我不能評論,因為無試過嘛!
只知添加咗幾款精華成分,加強功效。
首次試用已經認定Mr Right係佢….. 雖然自認多心,但起碼呢個夏天「潔面寶座」非它莫屬!

點揀咁得我歡心?由獨特成分拆解至我的試用後感。
煥膚因子---去死皮
放心成分是非常mild配方,一D都唔刺激,我夠膽咁講,因為擁有超敏感皮膚嘅家姐都已經試用咗,洗後完全無泛紅,仲好白淨添!我覺得去死皮效果好得,因為洗完嗰刻見得到特別白淨皮膚又滑咗,去油脂效果feel so good,觸感真係好爽呀!早晚用一次keep住暢通毛孔,可防污垢積聚。
睡蓮精華---防暗粒
夏天至容易誘發暗粒,潔面是重要把關,加入睡蓮花蕊精華,原來有天然抗炎抑菌效用,可預防細菌令皮膚唔易生粒粒,呢點我最關注。
龍鬚草---夠保濕
保濕唔等同滋潤,前者春夏至啱feel後者留翻俾秋冬。在潔淨同時給予皮膚恰度保濕是非常重要,否則容易引起乾敏,也易引起皺紋及繃緊不適。早說過喜歡8分潔淨:2分保濕比例,呢支潔顏泡沫就bingo
價錢
以現今物價指數、美容大品牌而言,二百多元一大支容量洗面產品,算是價廉何況物美呢!
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
堅持不打針  打石膏瘦面法
瘦面是香港女的共通話題,於幾個月前終於給我發掘到獨特而有效的瘦臉法,而該方法更是我聞所未聞,名堂為「打石膏瘦面 facial」!無須打針打石膏就可瘦面,真的嗎?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。