2012年4月10日星期二

頭皮髮絲 特效護理

常言「女人唔補好易衰老!」我話:「頭髮唔補好易變草!」

我頭髮長及腰,經常又染又set,託賴尚算健康外觀幾順滑
每次分享會,梗有讀者問及護髮心得,倒不如公告大家,齊齊有得著。

hair salon焗油?未夠進取。
分析俾大家知:
坊間hair salon一般只提供髮絲滋潤護理,卻沒顧及頭皮潔淨更生。比喻說為面部做滋潤營養導入,事前卻沒有做磨砂peeling去角質,倒頭來塞毛孔又吸收唔到,真係唔做好過做囉!

所以,我嘅護髮心得是必須同步進行,即護理頭皮+護理髮絲
然而,有得做齊兩大 function 的 hair salon 坊間少之又少,我近年間最常幫襯係以下呢度,因為儀器及護髮產品都夠專業。

其實早就有好多留言問及:「 你之前係<姊妹淘>介紹過一間專業頭髮護理店,可以照吓頭皮健康顯示器,之後做針對性treatment,想問下間店叫咩名? Thanks
我知……該集內容好精采,皆因效果好顯著,但係節目上唔容許免費宣傳所以無開店名,今日終於話俾大家知喇!

我經常喺度做 hair treatment,好滿意依家頭髮狀態,最常做是以下呢個組合---
「一次見效、起死回生!」以上個朵係我俾嘅,實情是清爽頭皮順滑髮絲護理」
即睇過程:
Step 1先進分析儀檢查
Scalp check 結果嚇自己,看著被放大了二百倍鏡頭下的頭皮層,每個毛囊都清晰可見,情況相當惡劣。Hair Consultant 諱言:「你的髮根及表皮層有被 PVP 封住(丙烯酸甲酯共聚物)跡象,即是化學物質殘留,然而長時間潔淨不足,導致堵塞毛囊,所以髮質未夠健康、嚴重的更會有脫髮情況。」
針對性護理頭皮是非常緊要的,事關髮質乾旱、開叉折斷、脫落禿髮、甚至生頭瘡、敏感炎症,原來兇手都是與頭皮層不健康所致

Step 2頭皮
整個頭皮劃分為多個小部份,於每個部位逐一噴上 cleansing Oil,然後加以按摩,是泡泡狀轉化油狀,精確清除殘餘堵塞毛囊的油脂污垢及老化角質皮層停留約8分鐘,期間沒任何刺激感,然後沖洗乾淨。
 就係有賴呢支日本出品 cleansing Oil,發揮以下超乎想像結果......可惜不設零售吖!

Amazing效果!
 完成後,再以鏡頭照照,毛得以暢通無阻,嘩......頭皮光潔閃亮、水盈充足呀!
ready下一步吸收養分,也令新生頭髮有足夠的空間生長,對預防脫髮最為有效。

Step 3修護髮絲
接著點樣拯救我的寶貴髮絲?
細心位是共分三個步驟,修復+保濕+強韌髮絲一次過滿足頭髮所須。

過程用上日本高級護髮品牌,針對性根據亞洲人質結構,3支產品組合分別重組受損髮絲、付予健康、柔順亮麗。
1st Step 修復受損
以含氨基酸油護理產品塗於每撮秀髮上加以搓揉按摩,停留約10分鐘;氨基酸油有效給予受損部位營養,強壯髮,納米微細成分從磷狀表層滲入髮蕊。
2nd Step 保濕滋潤
接著是主力為秀髮補充水分,集中塗放在最乾燥的髮尾位置搓揉按摩,停留約10分鐘,然後簡單沖洗;以擁有超強保濕效能的聚合物與氨基酸油成分結合,形成一層薄膜,有效為髮絲補水,此時已經feel到頭髮好水好墜手。
3nd Step 強韌增彈性
最後是增加頭髮彈性及韌力,以分子量達1,000萬的超高分子膠原蛋白乳液塗在髮絲上,形成一層順滑性極高的薄膜,停留約10分鐘待滲透,過水及風乾後,令秀髮立即變得清爽順滑,絕不黏立。

做一次就有咁嘅成果:
 大家不妨睇睇,我做完呢個hair treatment嘅順滑強韌效果、鬆散無晒,就是我盛讚的證據!

雖則我話一次見效顯著改善,但絕對唔代表做一次就可以唔使再做喎!事關油脂、污垢、化學品會day day累積,毛囊須定時定候潔凈,同樣地頭髮被吹被曬被扯時刻受損,都要定期救忘啊!
 ---------------------------
爭取了優惠給大家, 致電預約說明是Yoko’s blog readers, 可享以下折扣:
清爽頭皮順滑髮絲護理
首次試做價 : $3801小時15分鐘
(原價 $990,依家約3折啊!)
想keep住靚,建議每兩至四個星期進行一次。

倍絲護髮中心
中環威靈頓街50號華威大廈高層地下B
預約電話 : 2526 3299
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:

誰是金至尊護膚品?

以黃金作為主導成份的美容護膚品,愈出愈多,各品牌也齊來分杯羹,有來自日本的、西班牙

的,及美國等地,當中包括一些家傳戶曉或名不經傳品牌,價格上不論便宜親民,或是高尚尊

貴,這股鬧得火熱的戰團都各自標榜加入純正黃金作為賣點。到底黃金護膚品有甚麼獨特之

處?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。