2012年4月20日星期五

終於轉投Android -- Sony Xperia S

終於,我的iPhone 4要退役了!
可惜,iPhone 4S的吸引力未致於讓我順利升級過渡,繼續用Apple。
於是,一早就有轉投Android phone的念頭,只是Android手機的選擇實在太多吧!我對手機的認識又不是很深,揀手機比揀衫揀護膚品更難作出選擇。
曾經有人推介說 Samsung Galaxy II很好用,但我嫌它的設計沒有個性,除了大芒及比iPhone 4快的CPU,線條的設計和iPhone相距甚遠,我對美感這方面比較敏感,不美就是不美。
又有人說Galaxy Note很好呀,夠晒大芒,Samsung之最,可惜我唔係煲劇的人,大芒不會特別吸引我,還有要我把手指張到最開去拿著手機講電話,根本不是人體工學理念的產品。
後來,我曾經請教過Android-hk的手機達人Roy,當時他已經是Samsung Galaxy Nexus的用家,達人的選擇,我也不用多懷疑吧,但一睇樣,又係造型出事,弧型機背但不對稱,好像拿著一個切開一半的芒果,sorry Samsung!
以上內容,我曾經寫了這一篇文章:我的電子煩惱!
而悶局就在今個星期打破,我的新電話是它:
Sony Xperia S
直覺及感覺比iPhone 4輕(翻查數據先知,Xperia S比iPhone 4重4g)、比iPhone 4大芒、和iPhone 4厚度相約,最重要的係,和iPhone 4一樣咁靚!
我的愛貓Bubebu係白色,我理所當然都係揀白色的Xperia S。
上網速度、按app後的反應時間、手寫輸入的流暢度,全部都非常快!
影相呢?我最注重手機影相質素,的而且確,比iPhone 4靚好多!唔知係咪因為佢有1200萬像素關係,比只得500萬像素的iPhone 4好好多
反而我最喜出望外的,原來Android版Whatsapp係免費下載,iPhone版Whatsapp係要US$0.99喔!亦即係我從iPhone 4過渡至Android的最重要app,不需花費我多一分一毫!
仲有,它比16GB iPhone 4S平,但擁有32GB容量,最近我的iPhone 4已經滿載,要經常刪除舊相片先可以再影相,比我現時多一倍的容量就最適合不過。
優點不能講太多,始終係我真金白銀買的,所以我暫時遇到的缺點,都一應附上:
1. 由於用慣了iPhone 4只有一粒硬體鍵的操作,對於突然多出的back、home、menu三個按鍵,操作上需要時間去適應。
2. 而呢三粒按鍵係熱感操作,同PS3的開關掣同一原理(以上資訊由老公提供),經常性按落去係冇反應,成日以為粒掣壞了。
3.電池壽命不高,新機使用時,比同樣係新機的iPhone 4,更快見紅,約莫半日就要搵後備電救命。
由今日開始,努力去適應新電話。

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
堅持不打針 打石膏瘦面法
瘦面是香港女的共通話題,於幾個月前終於給我發掘到獨特而有效的瘦臉法,而該方法更是我聞所未聞,名堂為「打石膏瘦面 facial」!無須打針打石膏就可瘦面,真的嗎?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。