2012年3月19日星期一

MyLuxBox ×Yoko Tsang event 送大禮結果公佈!

上星期,我在blog內送出10份美容禮品給大家,隔天加碼至12份!
重溫請click:

送大禮祝賀 MyLuxBox × Yoko Tsang 代言大使

遊戲在我官方Facebook (香港美容專欄作家 Yoko Tsang進行,有近百位留言,即十分一機會獲獎,計計數都知,易過喺坊間抽獎啦!



多謝大家咁有興趣一齊玩啊!

預告--- 嚟緊仲有兩大品牌,在我blog地盤送出超過60份「貨裝size」皇牌產品,每件價值幾百元,總值$XX,XXX,當然全部送晒俾支持我嘅讀者啦!密切留意!

---
今日公佈結果,快D睇吓自己/朋友是否得獎者呀

恭喜晒! 請各得獎者到我facebook留低電郵
以便核實及聯絡領獎方法,謝謝!(3月22日止,逾期不理喇!)


禮物a-- 日本Kinka金箔水晶面膜 【共3位得獎幸運兒】
Theresa W. Charming Hello Yoko!我係你同你鄰居Winnie Leung既超級fan!你地出既書真係好正!!希望你地會繼續出書益下班讀書啦! 我最想要a)日本Kinka金箔水晶面膜,首先因為Kinka係日本最大既金箔生產商有超過10年歷史,呢個係俾用家1支強心針!當然值得信任!女人要錫多d自己,俾自己豪華d的享受!除左可以循環用10次夠抵用夠環保之外,淨返既少少面膜可以加熱整熔佢,再加多少少精華仲可以繼續用!所以話點止淨係用10次咁少啊!另外我係偏向敏感性肌膚,金箔可以加強皮膚更新用抗敏既能力,令皮膚可以自我修護達到保持穩定既狀態,希望用Kinka金箔水晶面膜可以幫我改善到敏感時又紅又痕既肌膚!我好鍾意敷mask,係敷緊1mask同時可以俾到我多元化既好處真係得Kinka做到!真係好希望可以有機會試到:)


以下兩位是我在 9 Beauty Facebook中揀選的,恭喜!
好想試(a)日本Kinka金箔水晶面膜
這個mask以金箔的精華結合而成,保濕, 鎖水, 紓緩,美白等,一塊mask有禁多個功效,而且仲可以敷夠十次, 又高貴, 又環保......就黎同男朋友5週年la, 希望到時可以有白滑既皮膚見他, 唔知我有無機會試下呢個金箔面膜呢? 

我想得到Kinka黃金水晶面膜. 因為金箔護膚一直聽聞好好用, 亦不多品牌是做得出色. 最近連開架產品都有, 可惜效果不大. Kinka已是金箔產品的表表者. 希望有機會試到. 金我就唔會買喇, 金箔對我皮膚好, 貴少少,好用, 我會買返黎 1 take 過護膚. Thanks ^^


禮物b-- 巴西BEAUTY BY CLINICA IVO PITANGUY face lifting cream—
Ng May Yoko, 恭喜妳成為MyLuxBox代言大使, 身為妳長期讀者的我真係好開心, 也十分多謝妳, 主辦單位及贊助商送出的禮物。今次我希望獲得B “巴西BEAUTY BY CLINICA IVO PITANGUY face lifting cream” 因為我是中年女士, 皮膚開始越來越多皺紋及鬆馳, 導致有「包包面」, 令我很自卑及無奈。曾花費不少金錢去購買多款品牌的抗衰老產品及經常到美容院做facial, 但致今只改善了少許。上網得知這個品牌的產品可活化細胞, 刺激細胞新陳代謝, 並能全面提升及修復肌膚,達至緊緻肌膚及提升輪廓的效果。加上聽聞Clinica Ivo Pitanguy旗下的產品性質溫和, 適合敏感的肌膚使用, 連東方文華酒店的SPA亦有使用其產品。所以我很希望可試用這面霜去解決現時的皮膚問題。

禮物c-- 日本Enary粉底液
Wong So Man yoko,, i want 日本Enary粉底,, as I need fly always with heavy make up,, i wanna try out some foundation that can moisturized my skin, not letting my skin dry out
-----------------------------------------------
禮物d-- 法國CAUDLIE 體驗裝
安祖蓮 Yoko, congratulation, 真係登你開心, 也非常感激你送出的禮物!! 我很想獲贈D法國CAUDALIE 體驗裝. 因為品牌來自法國,以「天然」的葡萄籽多氛的抗氧化成份去對抗自由基, 保濕及活化肌膚, 十分吸引. 聽說這品牌的評價很高, 如果今次有得試用品牌一糸列的產品, 便可找到適合的產品買回家. 加上這個體驗裝真是可呵護及滋潤頭髮、臉到身體各部份, 真是一流.
-----------------------------------------------------------

禮物e-- 英國REN Shea Butter Body Cream
Mendi Law 我想試e) 英國REN Shea Butter Body Cream+Body Wash. 
我極喜愛香薰產品! 一直好想試REN, REN的賣點是以百分百全天然的生物活性成份提煉產品. 
這系列Body Cream 含有乳木果油和Jojoba荷荷芭油, 夠晒滋潤! 
Body Wash
含珍貴橙花油及葡萄柚油, 可以放鬆情緒及神經系統, 又可以平衡油脂及護膚:] 
希望今次可以一試!
thanks yoko!

禮物f-- 美國Benefit brightening foundation
Holly Wong 我想要f) 美國Benefit brightening foundation,因為BENEFIT產品一向出名好用,粉底一定都好好,而且春天要轉較清爽無油的粉底,所以希望可以試到
---------------------------------------------------

禮物g-- 美國Burt’s Bee sensitive eye cream
Mon To 你好Yoko 我最希望試用的產品為g 美國Burt’s Bee sensitive eye cream,原因如下:
(1)
敏感肌: 我本身是一個患有濕疹的女孩, 故明白一隻專為敏感肌而設的眼霜的重要性。尤其眼部四周的肌膚薄弱, 若不當使用滋養產品, 不但不能為皮膚提供修護,更會得不償失!
(2)
品牌口碑良好:Burt's Bee 的業務擴展國際化,是天然護理品的領導、品牌,并製造超過一百五十種產品, 是信心的保證!
(3)
企業良心: Burt's Bee 絕對不會在動物身上進行任何的產品或成份測試, 值得我們作為消費者的高度讚揚以及鼎力支持!
(4)
加入NPA Burt's Bee 08年加入了NPA認證, 取得了代表真正天然的「天然標章」。Burt's Bee 更堅持天然護理品的製作與包裝必須在高標準下進行,務求令顧客肌膚健康零負擔,并友善地球,故深得我心!
(5)
不含有害物:Burt's Bee 產品絕不含不可再生資源、石油製品、具刺激性的成份、及防腐劑, 我可以安心使用!
(6)
無添加:這款eye cream含天然活膚配方,蘊含防敏感天然成份,能溫和地滋養我眼部周圍的細膩肌膚。
(7)
有效性:這款eye cream使用了大自然提供的天然成份, 配合Burt's Bee最有效的配方去除眼部浮腫的效果,能讓我雙眼回復亮麗光采!
--------------------------

禮物h-- 澳洲Jasmin The Essential SevenTravel Pack
Man Siu HI,YOKO.我最想試 h) 澳洲Jasmin The Essential SevenTravel Pack.
因為同好多人一樣,每當旅行時皮膚會比較難以適應異地既氣候,變得較敏同不適,我好鐘意Jasmin產品成分全天然有機, SevenTravel Pack仲有齊眼膜、潔面液、精華素、面霜、玫瑰水、護手霜,除左可以一次過試曬咁多種好用產品外,仲方便携帶,希望可以抽到,下次旅行時用啦!
-----------------------------------

禮物i-- 澳洲Jasmin Eco-Cellulose face mask
Mandy Yeung I wanted to try (i) Jasmin Eco-Cellulose face mask as my skin is dry, dull and sensitve. I would like to see if this mask work for me to help hydrating my skin and in the mean time brighten my skin. More importantly, the mask is made from natural organic ingredient that should suit my sensitive skin

禮物j--  Kinka LUSHnest----三大品牌折扣卡:
Sharon Lam YOKO, 我想要j) 三大品牌折扣卡:
日本Kinka黄金護膚產品discount coupon 25% LUSH VIP coupon 15% nest privilege card 10%
因為近來天氣轉,我覺得係時侯轉SKINCARE,睇左你既BLOG一段時間,覺得黃金護膚好吸引,我都好想試用KINKA黃金護膚品呀!! 可以用七五折試用的話,我會好覺得好抵好開心=D 員而且我好鍾意LUSH的泡泡浴蛋,如果有VIP COUPON可以買好多好多,狂浸,仲可以同好姐妹分享~~ 
YOKO
J項禮物完全可以滿足我近來對SKINCARE的需要!! 
謝謝YOKO的無私分享

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
至強去雀斑醫學美容報告
投靠醫學美容儀器徹底打斑,之但係坊間型號千萬種,點揀至安全又有效?我搜集資料與真實例子多時,今回終於可以同大家分享報告了。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。