2012年3月30日星期五

精明網上消費篇(一)---復活節優惠

執筆之時,我為了這個題目,寫了約百多二百字,後來有點肚餓,把中午時,媽咪帶來的老火湯翻煲飲用,伴湯的精神食糧就係今期《壹週刊》。
當中讀到其社長楊懷康的專欄,講到壹週刊的出路,提到互聯網正侵蝕傳統印刷傳媒的生計,權威調查公司的報告對傳統印刷傳媒的前景,結論是非常悲觀。
於是,我將已經寫了的字全部刪走,因為我也是從傳統印刷傳媒走進網上世界的人,看後深表感觸。第一,香港流行的雜誌,幾乎以不可能的售價發售。甚麼是「不可能的售價」?計及紙價、印刷費、發行成本、報販收益,我也看不到有哪一本雜誌的售價係「有利可圖」。雜誌社的維生方式就係依賴廣告商的廣告費,當中除了雜誌社的利潤,還涵蓋你手握的書本實物成本,幾咁抵睇!計俾你睇,一間雜誌社,要以豐富、精彩、獨家的內容,還有非常相宜的售價,去吸引你去買去睇。而雜誌社劃手握讀者的質素、背景資料,找客戶兜售廣告,養活自己的一班伙計而又獲得利潤,兼照顧埋你的日常娛樂(讀者睇雜誌亦屬正常的娛樂行為)。
所以我直到今天也認為,所有傳媒從業員,不論記者編輯攝影美術製作客戶服務,都是非常偉大的服務性行業從業員,打風落雨天災人禍都照顧你的資訊需要。
所以直到今天,雖然我在MORE有專欄,但我從未叫過東方新地免費提供書刊,我都係自己俾錢買書的!甚至我每週買雜誌的使費就要百多元,已經買到東地Tao新假期FACE東週壹週MILK忽週,買本日本航空版潮流雜誌,已經貴過以上雜誌的總售價啦!
講咁多傳媒血淚,已經離晒題,正題係想講,由我擔任代言大使的MyLuxBox,推出復活節優惠,訂購4月及5月份MyLuxBox,只需$150,足足七折!


MyLuxBox的business model就似傳媒,以優惠價計,$75就可以買到一個包羅各大化妝護膚品牌的試用產品/折扣券/服務,總值超過售價數倍,而MyLuxBox就係靠化妝護膚品牌的廣告費維生,買家就得到各式產品,點計,都係買家最抵最著數!真係辛苦晒MyLuxBox班伙計!
呢個復活節優惠,只係到3月31日止,想買就去呢度 http://www.myluxbox.hk/gift-325.aspx 
冇興趣?我都只係令你睇多以上四行字,圖片以上的一大段字,堅係心聲!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
下一支鎮守家中的「神仙水」
在廣告轟炸下,可能大家都只認為「神仙水」只得一支,然而在我心目中並非SK-II的專利能夠並駕齊驅的SK-II MEN男版神仙水日本Enary Mild LotionLa Mer Whitening Lotion Intense。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。