2012年3月23日星期五

我與香港中文大學的美麗約會

年頭定下的重要約會,前日終於發生了!
是應香港中文大學之邀,為大學生們作見工面試化妝指導深感榮幸啊!

要成功舉辦一個活動是要多方面的配合,除了多得 HKCU 的 Agnes 落力籌劃,我要特別多謝 Estee Lauder 的 PR manager Maggie 幫忙;事緣在我們一次飯局聚會上,當知道我與香港中文大學將會合作這個有意義活動,即義不容辭說可以全力支持,有你哋品牌產品加上貴公司衆多人力配合,至可以兩手fing fing到達會場,兼令活動完滿成功,謝謝!

可以扮靚所長變得有意義,一向係所想,因為加上父母以身作則,幫助別人、事事、知足常樂,內外都自漂亮
咁耐以嚟,媽咪都無出席任何活動,今竟然開聲要到場支持,當然特別開心啦,所以今篇blog的所有相片都係由我包辦嘅,唔錯呀.....哈哈!


帶大家睇睇現場
 HKCU 及 Estee Lauder 工作人員,同埋我及媽咪
安排場地布置,投影、打燈、妝品......。

Testing...testing...1234...



品牌好窩心,嘩......呢箱係送俾同學們的體驗裝禮品,
事前無公告過送禮事宜,是俾參加者 surprise
即睇乜東東.....

`


每人獲贈價值三百多元的體驗裝紀念品:
Cyber White 美白精華素及面霜,仲有增長睫毛液。
大學生們非常準時,距離正式開始時間15分鐘已經在門外排隊登記,讚!

參加人數比預期更踴躍,結果有四十多人迫爆班房。

護膚品+化妝品+工具掃一應俱全,品牌準備了15套供全埸使用
更早一日安排了專車送到,thanks so much!


當日全部都係全新貨品非 tester,保証衛生,誠意十足啊!
呢兩款胭脂是漸變粉紅色系,可以做到層次效果,靚到暈,我非常喜歡。


試緊Estee Laudertester--- 
 futurist foundation #61#63

表現

見工面試妝
要tune色 睛......

當model向我Yoko

滿
擺 pose ......上兩
而同起 V遮掩
此kawai

的 Estee Lauder ,yeah

多謝香港中文大學 Agnes 我會好好珍藏主辦單位頒發的錦旗啊!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
至強去雀斑醫學美容報告
投靠醫學美容儀器徹底打斑,之但係坊間型號千萬種,點揀至安全又有效?我搜集資料與真實例子多時,今回終於可以同大家分享報告了。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。