2012年3月21日星期三

刷牙新體驗---「潔齒粒」

刷牙除咗用牙膏,仲可以用D乜?
潔齒粉...... 我試過啦!
海鹽....... 都試過喎!
點都估唔到,一粒糖都可以呢!奇妙!

今日有嘢介大家--- 即睇齒新趨勢:
 噚日去咗皇室堡 LUSH 閒逛心......

外型乜咁似RIO 糖,不過非鐵盒裝,而用上可循環再造紙盒裝,符,讚!
提醒大家,千奇咪真係以為係「糖」而吞落肚喎,雖然用上天然零化學成分,但實質用途非讓你我品嚐,而是......

其實呢盒係Lush 最新玩味出品「潔齒粒」,成分純天然不含防腐劑,以後刷牙過程吞入都唔驚喇!($45一盒 9g) 
一共有6款,DIRTY潔齒粒 」,因為我目標明確直接,就係想保新(含有薄荷成分)白(含有他他粉)

Step 1:整粒放入
Step 2:在口中咬
Step 3:將濕水,然後做兩分鐘
Step 4:用清水漱口

解說:
Q) 會
不苦我覺得,比Colgate淡味D。
Q) 起泡嗎?
會,估不到起泡潔淨效果與一般產品;最重要是沒添加化學
Q) 使用困難嗎?
好方便,但「潔齒粒」頗實凈不易咬碎,我覺得

除咗我決定以後帶埋佢出街,飯後隨時用得著,至多唔靠牙刷,凈係加
出trip唔使多講,必備,勁方便

LUSH 銅鑼灣皇室堡一樓125A 號店
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
至強去雀斑醫學美容報告
投靠醫學美容儀器徹底打斑,之但係坊間型號千萬種,點揀至安全又有效?我搜集資料與真實例子多時,今回終於可以同大家分享報告了。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。