2012年3月16日星期五

獨家優惠----雞尾酒式減肥療程!

又要食又要減,一D都唔矛盾吖,相信好多女士們同我都一樣好enjoy喎!
我周不時講食肆好去處,更多時講vs keep fit對應法,搣脂、通淋巴、出外做機、家用版儀器等通通唔少得,加埋識計算卡路里,精明揀選食物,滿足喪食同步纖瘦so easy,膽敢講呢方面知識我已經成精喇!

又有好料爆俾大家知,我有位生完B的朋友搭朋友,用咗兩星期就有好顯著修身成績,即管同大家分享:
 
Before
After

Weight
145lb
138lb

Fat%
39.10%
36.30%



係咪好想知用咩方法呢?即睇:
是健康餐配合雞尾酒式減肥療程----
她是順產生BB後,第四個月即開始為期兩星期特訓!
這個餐單被我評為Intensive and aggressive,是根據她的體質(水分脂肪比例)而度身訂造,先指聲名不是人人合適照跟,也非能有同樣成效啊!
這位女士減肥決心好大,兩星期跟足健康外,還隔天到美容院做slimming treatment,即共7次療程,結果不負衆望(佢老公金錢上支持,所以齊齊抱予厚望)。

今日同大家詳細分享這個雞尾酒式減肥療法
60分鐘做足3款精選針對性織體程式,人手配合最新儀器,效果相得益彰,最啱想快有瘦身成果的忙碌一族!

以上提及該正常建議如下
一個月內每星期做兩次,即共八次,線條及脂肪比率已有顯著改善。 


第一環節:30分鐘骨節刨淋巴
指壓通淋巴相信大家做得多,刨淋巴試過未呢?這裏按摩師用上骨節位似刨蘿蔔形式起勢鍘,半個鐘已經好足夠,因為恰似我做足成個鐘嘅感覺;我叫body師集中對付下半身,全腿繃緊肌肉得以非常放鬆,而且有一股暖流湧出,完成後幾個鐘會有酸軟感覺,我很喜歡,因為這樣才覺得有效用。
我一向認同定期做疏通淋巴治療,以帶動毒素廢物排出體外,最好每星期一次,自然不會輕易受水腫問題困擾。
like是使用之按摩油也很講究,配合法國著名品牌Thalgo排水排毒按摩油,是全天然植物滋養成分,如向日癸、薄荷、金桔皮、洋甘菊等,敏感皮膚適用。
第二環節:20分鐘單極+六極射頻夾擊

剛完成力量型通淋巴,皮膚會有一股暖流湧出,但轉頭又會feel到好凍,簡直是冰火治療!接著做呢部由阿根廷最新抵港射頻儀,盟 28 個國家安全保證CE可;與以往非常與別不同,我慣性接觸的射頻是發熱能,皮膚表面是暖熱的,而這部用上嶄新技術,發放熱能同時配合冷凍模式,皮膚底層是熱的,表皮層卻是好凉快,我比較怕凍所以做時有寒意,原來有其效用目的--- 極高熱量射頻滲入皮下層溶脂,冷凍模式則是用作保護表皮,同時間發揮緊緻作用,冷熱交替也就是加速血液循環、新陳代謝的好幫手。

呢部儀器仲好鬼醒目,不但冷熱兼備,同時間交替輸出單極+六極射頻,單極功效是深層溶脂,六極是針對淺層去皺(即減淡橙皮紋、妊娠紋) 並有三種頻率任擇,包括高頻收緊嫩膚、中頻加速新陳代謝、低頻深層溶脂。
一部機如此multi function,確是省時瘦身不二之選!

第三環節:10分鐘無針破壁迫入消脂精華
完成人手通淋巴及射頻夾擊溶脂後,接著是針對性產品配合,我在坊間做的瘦身療程,一般最後步驟是敷熱或凍倒膜,呢個treatment賣大包,竟然是配合無針電流破壁導入,先在局部塗上一整支精華素,然後以掁動頻率暢通管道,約十分鐘導入足以令精華素在皮下層鎖緊72小時,發揮縮減脂肪細胞效用。
就係用呢款韓國 Active ppc solution 針劑精華,主要成分是植物提煉大豆卵磷脂,滲入助以打散脂肪細胞,每次療程會用足一整支啊!

免費
完療性最緊要飲多D水助以排走毒素。呢度會自家煲製健康飲料,我早前嗰排子facial係飲薑茶,近期做呢個修身treatment就飲滋潤竹庶水,清

一小時的緊湊纖體行動,消脂去紋同步嫩膚,確實善用每分每秒呀!由於時間上關係,此療法是針對肥胖重災區,宜自行選定局部位置,以我為例是主攻下半身的療程。
-------- 
為大家爭取了超筍獨家優惠價,致電預約說是Yoko’s blog readers 可:
冰療變極纖體療法/60mins
首次體驗優惠價 $388
(原價 $1,680)
(療程特惠價約$500-$800/次,視乎所買次數,詳情請自行查詢。)

*只限十八歲或以上之女士新客戶

Beauty Glow
羅素街38號金朝陽中心37    2970 2188
尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大厦3301    2301 3288
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚大翻生 速效三步曲
我為切合忙碌OL一族精心設計美肌餐單,只須每星期一次,依足程便可讓皮膚在睡眠間享受深層進補的極速成效。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。