2012年3月1日星期四

「泰」高興 之旅程花絮篇 (上)

話咁快,週末「泰」高興之旅完滿結束了!
今次旅程當真非常難忘,我真切體驗到甚麼叫做「寓工作於娛樂」,萬分感激《新假期》雜誌及The DBS Black Card,促成今次工作玩樂團,及細意悉心安排,yeah!

帶大家到泰國精明消費,是我今次被委派出trip的工作,簡直易如反掌呀,究竟有乜護膚品、服飾係必買、又有咩嘢食係必食?
等我好好整理豐富內容,日後至同大家詳細分享啦!(已收到幾位讀者電郵我,問及有關泰國必到之處,so sorry.......請耐心等待!)

今日先同大家分享「泰」高興之旅工作花絮啦!
去到機場嚇一跳,使唔使咁巴閉呀!
成個牌棟喺度:The DBS Black Card包機專用通道,貴賓式款待,唔使同人迫,勁!
仲整埋個特大椰青道具迎泰國,成為拍照景點,really funny!

呢張特大道具機票「私人包機遊曼谷」,在旅程中最受歡迎,人人搶住同佢留倩影。
Check in counter鋪晒banner,係DBS及《新假期》logo,浮誇又認真的製作!
我今次獲邀以嘉賓身份同遊,恭賀得獎幸運兒Amy,她的大禮就係免費帶同120位朋友暢遊泰國。大家一定好想知Amy玩咩遊戲得到呢份大獎,咪就係用The DBS Black Card簽賬抽中囉,我問晒料,珍珠都無咁真呀!
原來呢張咭launch嗰時,係送法拉利,堅車非模型喎,結果得獎幸運兒是位60幾歲的教授!睇嚟,我要即刻申請呢張咭至得,話唔定下次中獎嘅係我呀!

第二天出發工作,《新假期》及DBS安排了租車服務,方便我前往不同目的地進行拍攝工作,一整日車資連司機要成4位數字,在當地消費而言確是很高啊!內心很感激他們細心安排,令行程更舒適。
這店是專賣由天然植物提煉護理產品,在泰國享負盛名,原來好多間高級洒店用品是其OEM,售價卻是極抵買,想知乜東東?遲D至話你知!
呢間醫學美容中心仲巴閉,創辦人女醫生喺泰國勁出名,專幫知名人士執靚皮膚,我專誠購買她研發的精華素.......又喺遲D至話你知!
今個工作旅程,我主要係用Pentax Q,因為機身靚仔夠細又輕巧,是全球最細可換鏡頭相機,仲有好多內置filter,輕易拍攝出特別又好玩嘅效果,又喺遲D至詳細解構俾大家知啦!

明天再續......
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
期間限定 必搶心儀名牌妝物
有內在美兼夾有外在美,特別討人歡心!美容護膚妝品如是,具實用性且包裝設計富有創意的,必能令女士們愛不釋手。Anna Sui、Paul&Joe、Dior的三款新品,皆以限定品掛帥,不但令我一見傾心,試用後覺得效果非常好詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。