2012年3月13日星期二

加碼再送!9 Beauty Kinka 黃金水晶面膜

昨日送大禮,將我在 MyLuxBox event 中得到的10禮物,全數送晒俾大家,只不過短短22小時左右,就已經得到47個留言爭奪品牌禮物,大家仲寫得好詳盡,相信我會好難揀呀!Anyway多謝大家參加!

遊戲仲未截止,請click:香港美容專欄作家 Yoko Tsang

十份禮物,各有千秋各有愛戴,先講最唔受大家歡迎係乜野禮物先........ 
咁大膽直接?大家會唔會怕我得罪人先?不過,我講得出,當然唔怕得罪人,大家最冇興趣嗰份禮物,咪就係各大品牌所送出的折扣券囉!我都冇諗過,呢份禮物居然得零雞蛋分數,一個留言都冇話要呢份禮物,哈哈......咁我唯有留番自用啦!


至於最多人想要邊份禮物?登登登凳.........就係9Beauty Kinka黃金水晶面膜(價值$980)
水晶面膜高濃度保濕成分透明質酸片賦予肌膚光澤

大家為了想得到,關於呢片面膜既留言都特別用心機,精選幾遍俾大家睇下:


可惜面膜只得一片,滿足唔到咁多人,但係我又唔想令咁多人失望,於是我拎起電話what's app,一於將呢個大眾願望向9Beauty反映!Yeah,負責人非常支持,即刻加碼送多兩片Kinka黃金水晶面膜俾我讀者呀!即係大家多兩個機會得到!


想免費得到的話,方法好簡單,敬請大家:
去9Beauty的facebook fans page: http://www.facebook.com/9beauty
先like呢個page,再將你想得到呢片Kinka黃金水晶面膜的原因,post上佢地個wall度。
搞掂!
亦即係話,想免費得到的話,有兩個機會,第一,繼續在我的個人facebook page留言,直至3月16日晚上11點止;第二,去9Beauty facebook page "like"留言,同樣直至3月16日晚上11點止。
我會睇晒兩個page的留言原因,揀出三位幸運兒!YEAH!

至於上週四的MyLuxBox活動,相關的大會圖片亦已經擺上MyLuxBox HK的facebook page:

只要去http://www.facebook.com/myluxboxhk 就睇得到啦!
其實一個主打創意概念的新晋品牌,能夠在6個月內獲得大家的支持及認同,殊不容易,一班幕後功臣實在付出極大努力才得到今日的結果。如果因為當日招呼不週、或禮物分配不均或更多不幸事件,實在係非戰之罪,好多新登場公司新登陸品牌,在極短時間內要做一個體面的盛會,往往都有小問題小枝節出現,世事並非盡如人意,偶有錯失都希望獲得其他人的體諒;畢竟禮物或招呼都不是event的重點,重點係讓大家聚首,尤其當晚結集香港不同類別的blogger,讓大家互相認識,甚至了解目前流行的social media運作,才是關鍵。

今日的social media能夠獲得各方面的認同,有份寫blog、寫facebook、寫微博的人,都由你的點滴分享,匯集成一股主流影響力!
當日的聚會,焦點不是有幾多主流媒體到場報道,不是場面如何華麗、禮物如何豐富名貴,而係讓各位更能利用social media的聚焦力,讓更多人去了解power of social media。你們的「社交」力量,就是孕育下一個創意的靈感來源,這個世界才會更加好玩!
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
皮膚大翻生 速效三步曲
我為切合忙碌OL一族精心設計美肌餐單,只須每星期一次,依足程便可讓皮膚在睡眠間享受深層進補的極速成效。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。