2012年3月5日星期一

送總值$6,000 cash dollar --- Facebook shop平靚正有機護膚品

網上平台勢力無容置異!on line shop網購為例,是win win局面,賣家唔使捱貴租,投資風險少許多;買家無須轉架支付昂貴租金,更可足不出户或在公司百無聊賴之時滿足購物慾,兼且enjoy期待收到貨品的一刻。不就是雙贏局面?!
當然,於個人而言,不會在網上購買太昂貴的物品,始終沒見過真身嘛,即使有得return都嫌煩啦!故此,平價至中價貨品,就最切合消費者的網上購物模式喇!若然是口碑載道的,那就最好不過,用完補貨又容易,直情當禮物送到朋友府上,勁窩心!

今日要同大家分享的心水網購美容產品叫"Enita",就是集合上述所講的優點:
這是我早前在網上訂購Enita產品,收到一刻好開心,盛載護膚品的盒子很精美啊!
Facebook shop--- Enita是只供網購品牌,即係無須腳骨力,上網按掣就可以買嘢!
口碑載道--- 愛爾蘭No 1純天然植物護膚品,皇牌lip balm經常斷市。
高質平價--- 由花、果、植物及海洋原素提煉,零致敏性有害化學成分,部分更用上全有機成分,製作過程嚴控認真,產品價格卻只是由幾十蚊至不超過二百元,可謂良心商家。

相信大家對Enita呢個品牌並不熟悉,皆因其在愛爾蘭聞名,但香港Facebook shop則成立只有約1個月,我早已試用過其皇牌body care,因為在愛爾蘭讀書的朋友帶給我做手信,用完一盒body butter好鬼鍾意,可惜買唔返,估唔到依家香港都可以買到,勁開心呀!

推介大家必試品牌的兩款產品,唔止好用,係好抵用至夠貼切,成分全天然,敏感肌膚都適合啊!

我的心水推介
Enita Body butter $108200ml
Enita就是靠佢起家打響名堂,body butter又名潤膚奶油,聽個名大家實以為質感必然好rich好膩,咁就誤解咗佢喇!實情用過就知出乎意料之外的易吸收,我會沖完涼抹乾身立即塗上,以封鎖水分防止流失,質地柔軟易推,滋潤度恰當,比乳液更能持久保濕,啱晒香港時乾時濕天氣使用
而我最喜歡是果香在肌膚上久久不散,芳香氣味幫助腦袋輕鬆入睡;出街前塗上,香水都唔使搽,haha….體香更吸引啦!我俾十個讚,盛意推介俾大家!
此Body butter一共有4款精華發揮不同功效,生薑檸檬 / 蘆薈白茶 / 青翠蜜果 / 野薄荷香蜂草,結合乳木果油、橄欖油、葡萄籽滋養。
我最推介是生薑檸檬,蘊含生薑根萃取精華,有助促進氣血運行,幫助去水腫,排毒兼加促新陳代謝,令皮膚更嫩滑。薑味非常濃郁,好醒神呀!

 我的心水推介
Enita Lip Balm $607g
此護唇霜非常巴閉,在愛爾蘭經常賣至斷市,在網上大受好評;香港Enita facebook shop依家亦售罄,3月中至有貨返呀,好在我早一步買咗啫!它是全有機草本植物成分,用在唇上份外放心,即使不小心吞下肚也不怕,就連BB也適用。
我習慣出街用護唇啫喱,喜愛閃亮潤澤效果;睡前則愛塗上護唇霜厚敷,不會太黏立又夠潤,呢盒Enita lip balm因為出晒名,加上只係60蚊,所以我專登訂購試試。
貿感很特別,混合了植物粒子,在唇上打圈塗抹似是做磨砂,但又無須清洗,有效幫助去唇紋及令唇色粉嫩。
聞上去及塗時似淡淡檸蜜味道,香氣自然,不添加任何化學成份及香精,由有機草本提煉香薰精油,兼含橄欖油及乳木果油,塗上後配合按摩,有效滋潤及軟化乾燥嘴唇,不油不膩相信男士們也會喜歡。

網購測試:
我對今次的物經驗很滿意,過程容易,可以用visamaster card付款,送貨準時(只須35個工作天)

Enita facebook page後,click左邊"shop now"便可盡情購物!


全系列共有 10 款產品,當中有幾件我即將都會,就係:
深層滋潤護手霜、21 滋潤沐浴乳霜、海鹽磨砂奶油,睇相及成分

我覺得唯一未夠完美的是,購物須滿$500才可免費送貨,$499或以下送貨要另收$35,若然買唔夠數,為咗慳錢要夾埋朋友一齊訂貨添!
-----------------------------------------------------------------------------

嘩,有禮送,總值$6,000
答謝大家支持Yoko’s blog,兼且好嘢想同大家分享,讀者有機會每人獲贈價值$200 cash dollar,在Enita Facebook免費揀選心水產品,名額共30位。

加辦法:
Step 1:先到Enita facebook及我官方facebook俾個"like"

Step 2:在Yoko More》 blog留言(30)最想試Enita那款產品及原因。
請click: http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=6122

***由我揀選答得最出色的30位,即有機會獲獎,得獎者將獲Enita官方電郵通知。
遊戲截止日期:至20123月8晚上11時

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
媲美Thermage  瘦面緊膚機Exilis權威登場
有一部美容儀器的功能猶如射頻電波拉皮皇者Thermage,但價錢只是它的三分之一Exilis,專治皮膚虎紋、雙下巴位詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。