2012年3月27日星期二

2012 曼谷食買玩好去處推介!Vol 2

今日再續,曼谷我的食買玩好去處!
噚日帶大家買酒店級平靚正 body care 及名醫調配醫學美容產品;今日鏡頭一轉,帶大家捐窿捐罅 shopping 買衫,壓軸至推介爽到暈嘅四手按摩啦!

Polyfashion、雜誌做fashion,我早已講過時裝至係我原意,世事就是那麼奇妙,估唔到美容興趣帶領我步向前路,哈哈.......感觸完畢…….shopping 喇!


trip買衫,從來我偏好日韓,無論款式及尺碼至 fit 自己,今次再遊曼谷令我完全改觀,竟然有好多靚衫等我尋寶,價錢仲好飄忽,40蚊一條剪裁獨特褲又有,800蚊一條本土名師出品裙都有,想執靚衫就要考你 fashion sense 同埋眼光喇!

第一站:掃批發商場
The Platinum Fashion Mall ,亦可以零售,類似荔枝角。有貫穿,店密麻麻,我覺得款式有 35%靚 65%唔掂,要行晒起碼6小時;好多香港小也在這裏入貨,必必逛!

呢間 shop 係我精挑細,全場至型係佢哋,好有designer brand影子,立體剪裁兼用料不俗,平均售價 HK$350 一,算抵!

這樓梯底小店專賣子,富有濃厚英,如果我係專業化妝師必買,out job 襯衫勁型。約HK$250

呢條 display斜膊one-piece,我揀咗紅、,點知返到酒店至發覺售貨員拎錯咗,其一變成米白色,卻極似污糟,oh......失望!約HK$220

呢條裙喺呢個商場而言,其實相當之唔抵買,韓國貨索價 HK$500,鬼叫自己一見鍾情咩,忍唔住都買咗。是3D 剪裁see through 紗料,haha.....仲未有合心水底底襯佢添!

站:掃街小店
Siam Square
Siam 商場附近的 Siam Square 街邊舖,飾物、衫、袋、應有盡有,又係鍛鍊意是關龍蛇混,超醜貨品多到不得了,靚又筍貨只有少量,天氣熱時行到頭都暈啊!

呢幾樣就係我,識襯 total look,就可以up grade成件事!
另外,仲揀咗兩條 colorful one-piece,簡直係彷如訂造

 站:逛本土設計師品牌
Central world – ZEN
地址:4, 4/5 Rajadamri Road, Phathumwan, Bangkok
以上價廉物美服飾滿足咗,此行當然唔少得欣賞高
我專誠去拜會融會泰國新晋設計師嘔心瀝血作品蒲點,
就是剛翻新不久的 ZEN 商場內 Central World。

Asian Designers Gallery 
Asian Designers Gallery 才新開約兩個多月,我今次有幸到訪著實高興,
是泰國新力軍時裝設計師大本營,時裝型人新興蒲點。

店內結合多位萬有引力,我會比喻為袖珍型版 Joyce或
Lane Crawford,這裏品牌


我極欣賞這兩個手裝的,大家看得出是紙製嗎?又是向名牌致敬作品,這兩個一望就知是 Chanel 2.55、Balenciaga 個friend啦.....哈哈!
縱使手工,但始終忌水又忌污漬,非常唔耐用,所以諗清楚都無買到。
都唔平呀,約 HK$2,500


遠望已經俾佢哋吸引住喇!是超sharp熒光手帶及頸飾襯我至愛的白色衫簡直係畫龍點睛,用上塑膠製造,物料,但雕花手工約HK$800頸飾約HK$1,200


呢套 shocking pink 熒光腰飾組合,唔知點解,我覺得只有 Sammi 至 carry 


結果我買咗呢條墨綠色 see through 薄紗布裙HK$820,特式在裙身部位,是不規則剪裁加雕通花設計,相中襯法唔起眼,只要內襯淺色或sharp 色,就能撞出火花!
另外,仲買咗條熒光裙 HK$660 + 一條積木頸帶 HK$320,三樣產品一共近二

退稅要到6樓,有5% discount,form我就填咗喇,但最終無喺搞手續呢!
好在我智選用 The DBS Black Card 簽賬,有好著數 mileage 回贈
以我花費咗 HK$1,800 為,可以換到 450  呀!【HK$4:1里數

站: 古蹟歎四手按摩
Spa 1930
946 Rama IV Road, Silom, Bangrak Bangkok 10500 Thailand
(Opening Hour: 9:00 – 22:00)


睇咗以上行程,相信都估到我雙脚已經麻痺了。此時此刻梗係去歎按摩,鬆一鬆先!
出發前我三心二意,左諗右諗去邊間做 massage 至好呢?結果係佢......

SPA 1930--- 距離 ZEN 商場只係8分鐘咋,shop完即去呢度方便快捷呀!
SPA 1930 特式之處是古蹟,裝修格局保留傳統舊日泰式建築風

Menu 有好多款式使便揀4啦--- 90帝皇式享受,

按摩!HK$450/1.5hrs

背部技師好似好用力喎,於我骨精而言只屬
所以過程中我不斷提醒大力D呀!
相中出現了《新假期》影師側面,我按摩時其實仲有另外兩位工作人員在場,
大家異口同聲話想同我換位.....哈哈!

後記: 
近來工作特別煩忙,泰國之旅得以成行,讓我乘機鬆一鬆!
我要藉此特別感激 The DBS Black Card各位工作人員籌劃呢次震撼之旅「私人包機遊曼谷」--- 請我以嘉賓身份同遊,安排周到,住得舒適,really fun
希望 次再有機會一齊同遊 ......哈哈!
-
The DBS Black Card 著數多多,大家事不宜遲快D申請啦!
瀏覽詳情立即,請click以下網址
www.dbs.com/hk/blackcard


今次呢個曼谷 trip,真係令我樂而忘返!
隨行拍攝工作如此順利,實有賴相中三位《新假期》雜誌員San、Wing、Kelly
在香港安排泰國,多謝大家的努力呀!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
下一支鎮守家中的「神仙水」
在廣告轟炸下,可能大家都只認為「神仙水」只得一支,然而在我心目中並非SK-II的專利能夠並駕齊驅的SK-II MEN男版神仙水日本Enary Mild LotionLa Mer Whitening Lotion Intense。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。






1 則留言:

  1. wow!! nice pictures on shopping in one of the largest asia wholesale fashion mall in bangkok ! ps and pretty ladies too !

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。