2012年2月24日星期五

「泰」高興之無瑕底妝篇!(下)



兼具卓越護膚成分功效嘅底妝仲有咩好推介?
以上是選的產品,噚日解構了打底霜和粉液(重溫:「泰」高興之無瑕底妝篇!(上))
日到定妝及遮瑕推介:

妝----
Giorgio Armani Luminessence粉餅 SPF35 PA+++
抹上液後,我一向較喜歡用大化妝掃掃上loose powder,因為妝效;然而,最怕帶出街搞到污糟邋遢,所以出trip或外出揀compact,乾乾乾淨淨。
圖中嗰款係Giorgio Armani最新鮮熱辣推出的「Luminessence 光華再生亮白系列」,我兩日前到手,昨日立即試用一整天,amazing....非常貼膚,相信除了是粉質超微細的功效,不可多得是那附送之獨持上粉工具,不是一般棉撲,而是設計成化妝掃外形的綿密海棉......睇吓
來回掃上就像為皮膚打蠟,令粉粒定妝效果好滑好貼,但每次可掃上的範圍很細所以要有耐性,其扁平半彎形狀連微細部位也兼顧得到。
而撲上此定妝粉後,面龐塑造出自然光澤感,是來自白珍珠母與普魯士藍色素,巧妙地為皮膚增加透明感,非死實實的白淨,輪廓也就更立體。用上呀!仲有花香氣味添,like!
因為今次去泰國的關係,對抗陽光至為緊要,帶備的粉底液和定妝粉餅都有防曬功效,雙重防禦我就放心喇!【$510】

瑕----
Inoui enhancer 雙色
此乃Shiseido 旗下副線,香港只可在水貨店揾到。我用佢原因係一位化妝師推介我試,佢話遮眼圈色素唔錯,ok即管買嚟試試。
初初真係覺得幾好用呀,coverage能力屬中上,質地比遮瑕粉條薄及潤,又唔會似乳液狀遮瑕度咁低;之不過用咗唔夠一個月就覺得乾咗DD,可能是接觸了空氣所致。
我今次都帶佢出trip因為諗住一物二用,溝少少eye cream做遮眼圈,單用就遮暗瘡印(都幾match我膚色),連埋迷你掃方便使用。$400/靚靚化妝店有售

今朝點半就要去到,唔夠唔緊要,希望揾到好嘢同大家分享,咁就不枉此行
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
不可思議的日與夜精華液
供日與夜使用的護膚品基礎成分大大不同,各具療效目的,精華液是首要護膚步率先滲透皮下層,更有謹慎細分的需要啊!日間抗氧化得獎王夜間激活修復王牌詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。