2012年2月22日星期三

「泰」高興!


今個週未,我將於泰國渡過


點解失驚無神會去泰國?是娛樂式工幹啊!多得舊公司《新假期》營業部邀請,促成今次這個有趣多fun的合作。
話說 DBS銀行 ,早前搞了一個簽賬抽獎活動,而得獎者只有一名!你冇睇錯,係得一名咁多,我自己也有點詫異,咁大間公司,搞個盛大活動,中獎名額只一個咁大把,唔係吓嘛?


點知,一聽到份禮物嘅震撼性,你就明白點解得一名已經好足夠
原來該獎品係可以帶埋 120 位朋友連機票酒店,去泰國玩三日兩夜確實


我聽完都窒一窒,surprise......咁筍!其實我都經常用DBS 瘋狂購物、豪歎美食.......希望下次得獎者係我啦,除咗搵朋友親戚們同行,必定會在blog及facebook廣邀讀者們搞個海外gathering呢


By the way,我雖然並非得獎者,今次獲邀同行,陪得獎者及其120位朋友一齊玩轉泰國,同樣開心
至於我今次去泰國的目的,稍後會同大家詳細分享,這將會是一個特別之旅,我早在過去兩星期已經做晒功課,認真得好似變成旅遊記者一樣,務求去到泰國可以感受一個豐富又特別行程,回來與大家分享
咁啱1月《新假期》有曼谷介紹,知道有幾個shopping mall,


今次之旅特此多謝DBS銀行的細心安排,讓我帶多位朋友免費同行,卻令我非常難抉擇,因為枕邊人有大project不便遠行,而好友衆多,揀邊個好呢?結果是我的好友Jojo,她勝在交遊廣闊,泰國都有friend,有地道老友帶路的泰國之旅,肯定好玩、好食、好買,yeah不過我最擔心都係泰國既陽光!(我居然唔係擔心泰國的洪水 -_-" )


今次最大困擾是皮膚將會無得好好休息,因為我每天都要長時間化好全妝,day day都要影大量有關
最誇張係今個星期五要凌晨5:30到機場,進行兩小時拍攝工作,即係話4點我就要起身梳洗化妝,搭的士趕去!!所以我已經book咗兩間beauty salon,回來即做half day facial----深層清潔、RF lifting、保濕導入,拯救倦容。


預告:
因為今次出trip皮膚要長時間化妝,所以兼具卓越護膚成分功效嘅底妝最重要,如是者,我了5件產品,可以令皮膚滑溜無瑕,明天再續......



———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
不可思議的日與夜精華液
供日與夜使用的護膚品基礎成分大大不同,各具療效目的,精華液是首要護膚步率先滲透皮下層,更有謹慎細分的需要啊!日間抗氧化得獎王夜間激活修復王牌詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。








1 則留言:

  1. wahhh
    have fun dear!!! rmb SPF :)
    xx
    www.vnikali.blogspot.com

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。