2012年2月20日星期一

我的電子煩惱!

用邊款邊隻牌子化妝品、去美容院揀乜facial treatment揀乜機去做,護膚有乜好等等問題,我都應付自如,甚至不會因此而感到煩惱。
之但係,最近我就有好些真係唔知點揀的煩惱???
事緣最近需要買幾件電子產品,包括:Laptop、DC同電話。
Laptop係最容易決定的,因為我只有一個要求就係輕巧,這方面以MacBook Air最出色,也沒有甚麼其他選擇,左右我這個決定。


DC的話,我本身就係Sony的支持者,年多前買下的NEX-3......
到今日仍未不離不棄經常伴著我工作,確實好使好用,影得出色快門又爽。
尤其防手震技術,我俾100%讚,單手影相完全

只係因為Panasonic GF3的出色,曾有一刻令我心動改投GF3懷抱。但新一代Sony NEX-3同NEX-5N,感覺同我現在的唯一分別係輕巧了及像素高了,好似不值得為此而去換。現在NEX-7上場,用過的朋友都係一部交給職業攝影師去工作都冇問題的好相機,結果個心就去了NEX-7。但近來又俾我搵到一個更好的選擇.......
我嘅新歡就係......
下次有機會,及分享由佢拍攝出嚟嘅靚相


最後係手機,原來手機先係最難的抉擇。
我究竟應該由iPhone 4升級去iPhone 4S、定係轉投Android的懷抱?
轉用4S,使用經驗完全冇問題,但總係覺得欠缺新意,Siri語音搜尋系統非我所能應用,除了800萬像素鏡頭影的相靚過iPhone 4之外,買機永遠冇現貨,一係排隊買或上網登記再等去買,一係用炒價買,購買方法如此複雜都仲係有咁多人去買,我沒法理解。
好啦,一於轉去用Android,夠多選擇啦,但其實係冇乜得好揀,個個都話買 Samsung,一係Galaxy S2、一係Galaxy Note、再唔係就Galaxy Nexus。Note我自己就一定唔會揀,太大部啦,大到先部機冇晒美感,影相時好似拎起塊磚頭,我自己亦冇手機煲劇的習慣,大芒於我而言發揮不到其他功能,所以身邊朋友極力推介我買 Note,我也不為所動。


S2同Nexus二選一都係一件麻煩事,我自己大約用了十日去理解呢一回事,S2所用的Android 2.3系統,同Nexus所用的Android 4.0系統,有乜分別?我冇意去理解數字背後的含義,照數字的表面意義,系統數值愈大,自然代表愈新愈好愈出改進,但為何大家都話2.3好用過4.0?又話Nexus滯銷唔夠S2同Note好賣?到底係點架?好煩囉!淨係睇見Samsung自己的手機都可以咁鬼打鬼,又令我覺得 Apple 簡簡單單咪幾好,係咪應該買iPhone 4S算數?


就當我在百老匯counter前面左度右度之際,就畀我見到部新Prada Phoneby LG 3.0,立刻叫 sales拎來睇睇,OMG!我就係想要一部好似 Prada Phone咁薄的電話之嘛!機身設計及線條都比所有智能電話出眾,芒又比iPhone大,有成4.3吋,手感so good背面質地特別設計唔易跣手,all I want is a phone like this!
連售貨員哥哥都靜靜地從他的褲袋取出一部Prada Phone同我講:「我自己都係用佢,少人用,唔怕撞機款。」
唉,就係你呢一句,我又打退堂鼓啦!Prada即係代表fashion即係換季換潮,會唔會一年未夠就會被人嫌老土過時?Prada Phone 咁小眾,即係日後變身被裝飾的機會最細,唔似我部iPhone,雖然人人都用,但人人都有不同的風格去幫部機變裝,一日Prada,一世都要係Prada,變裝機會係零,變到都唔慌會靚喔!


呢一年來,我部iPhone都變裝過四、五次,難道,我真係走唔出iPhone之路?!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
不可思議的日與夜精華液
供日與夜使用的護膚品基礎成分大大不同,各具療效目的,精華液是首要護膚步率先滲透皮下層,更有謹慎細分的需要啊!日間抗氧化得獎王夜間激活修復王牌詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。










沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。