2012年2月15日星期三

點解要分日霜和晚霜呢?(續)

成個月前,我寫咗以下呢篇blog,唔知大家仲有無印象呢?
至現在才續下文……. 因為女人天性發作---「三心兩意」,有太多好用產品適合對號推介,好難決擇啊!其實在此文出咗兩星期後,已收到讀者按捺不住的留言:「好想知有咩日霜和晚霜推介啊!點解仲未有下集?」
Oh!我有壓力,真的不好意思再拖。

立即推介產品:
心水日霜!
Murad White Brilliance Illuminating Day Moisture SPF30 Pa+++
日間修護亮肌霜 $69050ml (Joyce Beauty有售)
這品牌是由美國皮膚護理博士 Dr Murad 創製,我最初是試用其皇牌產品 Murad essential-c daily renewal complex,細細支精華液成六百幾蚊啊,可以話滴滴皆珍貴,標榜四星期有助減少幼紋達17 %,顯著改善肌膚彈性,及有效刺激膠原蛋白。試用咗一支效果都唔錯吖,膚色均勻及細緻度有提升,不過因為有太多嶄新精華素面世,而佢又未至效爆炸性好,所以無keep住買咯!
下星期一《MORE》我的專欄內,會推介兩支勁得serum,大家可密切留意!

言歸正傳,點解我會推介呢支Murad日間修護亮肌霜? 因為我願意用足幾個月了(證明有好感),當然不是日日都用, 稱得上效果好good蘊含抗氧化物及PA+++,有效為肌膚抵擋陽光及游離基的侵害;維他命C增強皮膚抵抗力及有助減淡色素。
塗上後即時感覺:以具防曬30指數產品而言,質感算係好薄(緊記用極少分量便足夠coverage全面連頸),提供恰度滋潤不焗促。
當塗上一整日:感覺依然舒適,保濕度足不會現乾紋也有助水油平衡,最啱如我這類混合性肌膚。
 含有珍珠粒子添光澤,可以令毛孔及乾紋看來變得不著迹;乳液微微泛白幫助明亮膚色


心水晚霜!
Vichy LiftActiv Derm Source Night Cream $360/50ml (銅鑼灣廣場1期G03號店))
早有研究指出,每晚11時至凌晨3時是人體新陳代謝高峰期,乃修復受損肌膚最旺盛的時候,強效補給晚霜擔當重要角色。
我推介Vichy呢款night cream,主因是成分強且功效全面但唔刺激,敏感皮膚啱用,成我身邊好多敏感皮膚朋友的選擇。
晚霜一瓶多效---可以徹夜修復細胞,加入抗衰老成分鎂+維他命C醣苷倍,增加膠原母細胞數量,強化皮膚彈性;同時間又有溫和果酸成分去除老化角質,幫助表皮層更生,及令營養更滲透;當然唔少得法國礦物溫泉水,幫助控制敏感情況有晒研究報告實證。
Cream狀質感頗豐厚及豐潤,塗在皮膚後會泛起滋潤光澤,這是來自天然乳木果油和杏仁油,非化學成分,不怕block毛孔,適合乾燥天氣和乾性肌膚使用。若然喜歡清爽面霜就唔啱feel喇!

———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
星級醫生調配「美容點滴注射」
吊鹽水都可以變靚?今次講解的是加入營養成分的「美容點滴注射」,目標是令肌膚美麗與身體健康兩者兼得。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。