2012年2月14日星期二

「抗衰老檢驗」第二回

上星期三在這裏介紹了一個由名醫Dr Law主理的「抗衰老」檢驗。
有點意想不到的是,結果獲得瘋狂的查詢,大家不單在blog中留言,更甚者,大約有50多人直接send email炸我郵箱,問我詳情、地址同收費,證明抗衰老,的確是非常吸引的話題。

不過,只有最初的少數人獲得我的回覆。

原因不外乎,價錢一點也不便宜!此乃其一。
第二,我連自己的樣本也未收集完(因為正值服食中藥調理,想稍後才進行),檢驗報告仲未有,結果如何,是否有根據,隨後的配套是怎樣,或最基本的---係咪真係有效用幫到自己幫到別人呢?

部分獲得我回覆的,只是我經不起你們的努力不懈查問,其實我心底裏最希望,係等我完成整個檢查,得出結果後,才作詳細公布。甚至是等我問清楚個價錢先,因為呢筆錢真係長命數,每次都要收費,單係Dr Law的首次consultation fee已經係城中頂級價錢,還未計檢驗費,仲有之後的對症抗衰老補充劑用又係點呢?
我自己都未心裏有數!其實最怕呢D唔清唔楚的數口,務必謹慎了解才告知大家啊!

請大家俾D耐性,等我做晒成個檢驗,寫番個report俾大家睇睇,先決定做定唔做啦!^_^

如果你真係等唔切,其實上星期三篇blog已經有晒hints,今個星期《MORE》雜誌專欄內就有我在 Dr Law診所做的另一項療程推介---
「醫生調配 美容點滴注射
買本MORE睇睇就可以立即知道答案喇!
建議大家有興趣養生及養顏,由內調理靚到外,不妨先做這個點滴,確實有效。
一步一步來啦!


仲有喎,若然等我試過好----意指「抗衰老檢驗,自能,blog
若果你哋視而家

今日星期二,工作狀態漸入佳境!努力工作,分享美容。
———————————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
星級醫生調配「美容點滴注射」
吊鹽水都可以變靚?今次講解的是加入營養成分的「美容點滴注射」,目標是令肌膚美麗與身體健康兩者兼得。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。