2012年1月23日星期一

龍年進步,更上一層樓!

今日大年初一,先恭祝大家龍年行龍運,運遍全年,年年有餘!
在我的心底裏,真係有諗過,初八才正式執筆開工。不過,我又點捨得將呢度丟空一星期呢?
原定尋晚執筆,不過有一項更重要的任務居然仲未完成,唯有放底支筆,乖乖入利是!
 親朋好友見到我,記得行前同我講句恭賀說話喔!
我自己雖然對刑生相剋的事情唔係記得咁仔細,不過剛剛閱報得知,初一原來係破日,不宜拜年,避免嗌交!又初四係兇日,不宜開工,應迴避至初八吉日開工喎!係咪迷信,因人而異,不過我自己又學到新習俗,原來買桃花都有特別講究,桃花枝必需頂上天花板,愈頂得多頂得長就為之吉利,喻意「大剪紅桃」!換言之,買桃花唔一定係指想行桃花運,大展雄圖一樣得呀!
 至於大年初一點過呢?我老公一定揀入大球場睇賀歲盃,係佢由細睇到大的指定活動!我入唔入場呢?佢年年都有買我張飛,不過我唔一定入場,何況今朝起身咁凍,入大球場咪凍過雪櫃?嘻嘻,我估我都係留番屋企居多咯!

————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
反地心吸力高清粉底新貴
近日遇到粉底新貴,好用程度我個人俾足十個讀!想知係邊隻粉底就要留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。