2012年1月17日星期二

解除疣危機 -- 脫疣方法

昨天講過,疣屬於過濾性病毒之一,其傳染性非常高!
而我們日常生活接觸到的東西,都極容易令我們的皮膚感染當身體抵抗力差時,就會被病毒乘虛而入。

至於除疣的方法是怎樣,就讓我給予大家專業意見和分享真實過案啦


既然係皮膚上隆起的異物,自然係以切割的方式去脫掉吧
以目前醫學美容的技術,則可以利用激光(Laser)、彩光(Intense Pulse Light)或射頻(Radio Frequency)。雖然技術不同,但其實殊途同歸,都是以類似小手術方式,將皮膚上增生的割掉,之後皮膚表面會留下傷口,傷口結痂後剝落,就此清除

哈哈,係咪好簡單呢?如果你係咁諗又錯晒!以我老公為例,當發現到面上有粒疣時,我已經立即迫令佢搵醫生搞,更以為只不過粒,一次過脫晒都無傷大雅、兼且過程簡單到極啦。點知......係唔止 粒咁少
當醫生用一塊發光放大鏡檢查老公的面部皮膚就謂:「仲有好多呀,廿粒左右啦!好彩你發現得早又肯正視解決,未擴散到頸同背脊,手臂都冇,easy啦!」
吓.......咁多粒,我當堂呆一呆,真係低估疣的威力!
亦即係話,當大用肉眼發現到有「一兩粒」疣時,其實仲有好多細細粒、肉眼唔夠仔細都會睇漏眼的迷你疣。

OKOK,只不過廿粒左右,加埋上述所講的方法及過程,看似容易,但我認為魔鬼的細節是在收費!有些美容院或醫生標榜「逐粒」收費,搵下搵下隨時搵到成千粒!有些以清理面積收費,逐個區域計算,同激光脫毛一樣,唔同「領土」有唔同收費,結論都係並不便宜。而,不除之而後快,絕對會影響皮膚質素康狀況;假若脫失敗留下疤痕仲慘,剛剛收到一位讀者求助電郵,他去了中醫診所去斑,用了最old school方法--熱力辣雞,至慘唔識護理仲發炎添,結果全面佈滿一點點黑色疤痕所以,我認為價錢不是決定最因素,找信得過富經驗的治療師/醫生,還有,及後自己的悉心照顧


結果,我安排在我信得過的美容院做簡單的皮膚小手術,就是以高溫射頻消融方式切割清除過程是先在患處塗上麻醉膏,待15分鐘力生效後,好似被細針頭辣雞辣一辣咁樣,即時止埋血,就成粒除下,留下一個淺淺的傷口,期間不可沾水要搽消炎藥膏,待兩天後,約日後剝落,大功告成。此時傷部位會呈淡粉紅色,随日子會變回均勻,當然若配合laser facial或IPL會令膚色更快復完。


我自己又點呢?認真check咗之後,好在真係只兩粒,我自己就用另一方法---laser,目的是測試對比過程同樣是先在患處塗上麻醉膏,聚焦激光砰啪聲彈在上,無乜痛楚,淺不會,呈現微微燒焦了痂後待自然剝落


最大分別是高溫射頻小手術由醫,價錢稍貴,適合範圍大及有
則較易可由治療師負責,價錢稍平,適合分布散及淺層的。

最後真係真係要提醒大家多一次:「小心注意衛生,尤其是公的毛巾,千萬不要用來抹面或抹身體皮膚,減少被感染的機會;此外,經常留意自己有否被感染,一粒都不能有,要立即正視剷除!
無疣無斑,唔搽粉底都信心十足啦!就以韓國女星金泰熙為例,擁有一張無缺點的完美容顏,令人非羨慕。
————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
非入侵性 防衰老新成分
隨著年齡增長人體膠原蛋白流失、某些細胞壞死後無法獲得修復,種種原因導致衰老現象,出現皺紋、鬆弛、色斑等,古時有長生不老仙丹,今時有抗衰老產品新貴。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

2 則留言:

  1. 我想問有無邊間好介紹呀 ><
    我都想除疣呀 T^T

    回覆刪除
  2. 都曾經有美容師話我有疣~ 想知邊間好呢?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。