2012年1月11日星期三

賀年購物篇---神級蘿蔔糕

有讀者email問我,叫我推介好食的年糕及蘿蔔糕。
這一問就挑起我條為食神經,我除了擅於解答美容知識,問我食乜好,我也很有心機去回答,甚至發一篇blog去回應這條為食大過天的問題。
 直接D講,我係從來唔食年糕的,肥加油膩夾高脂肪兼膽固醇,完全違背我的覓食宗旨,所以不好意思,我也沒有甚麼好年糕推介給大家。


但一講到蘿蔔糕,就可以同大家落足心機分享
好食的蘿蔔糕,必備的條件是以蘿蔔絲為主,最怕放太多粘米粉,咬落成口漿糊的感覺,絕不好受。臘味、金華火腿、冬菇、蝦米等份量也要足,食落才有豐富的甘香味道層次。以上就係好味蘿蔔糕的必備條件。


今年我會買的蘿蔔糕,分別有三間,推介得的,都係我心目中的神級極品,大家不妨參考一下。


名人坊糕王  蒸煎兩佳宜
是我的資深blog友就知,我的其中一個飯堂就係中環名人坊(重溫:食完要減肥的名店 — 名人坊,上星期剛剛去完,就係為了順便訂蘿蔔糕!只要曾探訪名人坊都知道,他們的餐前免費小食就係煎蘿蔔糕,我就曾經因為想食這個小食而又去幫襯。
他們的蘿蔔糕味道及選料無懈可擊,而且蘿蔔和粉的比例適中,口感軟滑,在煎的過程也不易散開,襯埋自家製XO醬就係惹味一絕。然而,於個人而言有美中不足之處,就是蘿蔔刨得太幼絲非切成粗條狀,變相無咁多汁;其臘味的比例較少,喜愛吃臘味蘿蔔糕的或許會覺得不夠喉。
講起煎,其實不是我喜歡的食法,但這個蘿蔔糕的厲害之處,係煎都可以唔使落亦唔會散晒!就咁切件放落平底鑊煎即可,俾心機慢火烘兩邊就可以皮脆糕嫩;若果轉做我最喜愛的蒸,名人坊蘿蔔糕更係非常方便,因為用上超耐熱膠盒去儲存,只需成盒放入蒸爐就可以,適合我類怕麻煩的!
不過它的價錢就不便宜,細盒售$168,隔日取貨,我問過訂到月尾30號咋。由於不含防腐剷,必需五日內食晒,結果我一個人兩日食晒!
講開又講,今次有食神眷顧,原於「錯有錯著」事件一則:話說上星期我哋兩個人名人坊飯,由於對方碌咭時碌錯銀碼(我老公居然懞然不知,本來係$1,0XX,但碌了$1,8XX,簽咗賬兼走人),當我第二日去拎蘿蔔糕時,經理才告知收錯了錢,退款之餘仲多送我一盒蘿蔔糕和一樽XO醬,哈哈,賺了!(老公的$800現金、一盒蘿蔔糕,同埋XO醬^_^)


名人坊高級粵菜
中環九如坊3號中環蘭桂坊酒店一樓
3650 0066


神樣蔡san推介  農圃糕王
農圃飯店是我另一間喜歡的食店,每次飲茶都必點他們的蒸蘿蔔糕,因為該店的蘿蔔糕是非常之出色。內裏蘿蔔粗條的,清甜香味特別濃,咬落口甚至可以嚐到新鮮的蘿選取兩分肥三分瘦,甘香又油潤;整體味道very good,食完唔會口喝。剛剛看到《壹週刊,才知道蔡瀾先生是買它送給朋友做賀年手信!
的確,好味的東西要和朋友分享才開心,售價亦只是$100一底,比名人坊較相宜。我知

農圃飯店
銅鑼灣新寧道8號中國太平洋大廈1期1樓
2881 1331

平民推介  第一腸粉糕王
平民一樣有推介,就是最近訪被米芝蓮選為星級食肆的太子「第一腸粉
雖然要堆入人龍中稍等15分鐘才可入坐,再喺迫狹環境中等15分鐘至有得食,但它的蒸蘿蔔糕就等同農圃一樣咁高水準,係值得耐心等待的
蘿蔔糕內藏手指尾咁粗條蘿蔔和啖啖臘肉,滑到用筷子夾唔起,確是平民化的高級享受。大家記得加一蚊配上專用XO醬,道天衣無縫喔!
好食成咁,我喺現場掃咗兩碟,立即向店表示想買一盒蘿蔔糕外賣自煮可惜,答案係無訂無貨囉!
$14/件


第一腸粉
太子砵蘭街373號基隆大廈地下C舖
2380 7700



————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
史上最強嫩手器及風筒
有兩款Home beauty salon美容工具推介給大家,相同之處都是來自英國,同樣是憑藉離子技術成為扮靚好幫手,一款令雙手份外嫩滑、另一款讓秀髮份外貼服。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。


沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。