2012年1月9日星期一

減肥獻計--- 第二擊

我在前一篇 blog 推介咗隱世「揻脂摩打手」,今日接連分享修身大計!

只須兩星期,就可以達成健美修身目標?是啊!我有朋友實踐為證。

聖誕接連元旦的多天假期,相信大家豁咗出去放縱狂食狂飲。一小杯香檳就有200卡路里即相等於一碗飯熱量,脂肪積存、毒素積聚、肚腩凸凸、手臂圓渾,有乜辦法快速解救修身,揻甩357肉?
失戀是大變身原動力!

除咗追捧減肥儀器,其實我都深明運動的重要性和可靠性,bonus是健康地靚住瘦,就以我某位女性朋友為例,她高53吋重約118,我覺得佢唔算太肥但肉頗鬆弛,兩星期的運動令她變成鋼條形fit 爆身段,朋友們也嘖嘖稱奇又羨慕。
事緣聖誕節前的突然分手打擊,令她封鎖自己,幸而沉迷了運動治療失戀悲痛,寄託 fitness center 的瑜珈、跳舞及KickBoxing,兩星期的密集特訓,佢嘅 body fit 到似 Madonna 十年前的最 perfect 狀態,線條旋風式結實咗且無丁點贅肉,面色又紅潤,化悲憤為力量。我看在眼裏真的不敢置信,原來有恒心做運動真的可以快速成功修身,皮膚仲靚咗!

就係咁,我都忍唔住試試呢條健美捷徑,學朋友仔去上 dancing class、玩 yoga……,皆因自己知自己事,瞓足8小時都周不時覺得好累,面色蒼白氣血差,主要目的係想藉此身體健康D及面色靚D,仲有感受運動樂趣,因為朋友話上堂過程其實好funny喎!這還不特止,起初我怕太累,點知試玩幾次之後竟然精神咗添!

呢排天氣凍成咁,轉移室內運動就最好不過喇!
結果我在做慣 facial 的 Phillip Walin 開咗短期 course,只是兩星期,花費不大,當作體驗是否適合,而呢度健體舞班有超過二百種,相信玩足一年至可以試齊晒!

$888可以兩星期內任上健體舞班、瑜珈、用盡 gym room設施、乾蒸濕蒸桑那浴,享受一次 facial 或纖體或全身按摩水療。六星級大包圍享受,拆除每樣項目確是超級筍試驗價。

即帶大家睇我上堂情況:
早兩個月在 blog 內告知大家我跟導師上Pilates,的確是很好的肌肉舒展活動,然而太累了,我有點吃不消;還是上好玩多fun的跳舞班啱我體能及興趣多一點。
拉丁舞 Jazz舞蹈步法優美且多元化,透過肩膀、手臀、腰部、臀部及雙腳的不停扭動,收緊身體曲線。運動量約是每1小時消耗500600卡路里

Hip Hop舞步在導師的帶動舞步中暢快地流汗,達到理想帶氧運動效果,能改善血液循環提高心肺功能,鍛鍊肌肉,去除身上多餘脂肪。跳平均1小時可以耗掉400-500卡路里

Gym room有好多特式機械,絕非跑步機、划艇機咁單調,好似呢兩款咁要用盡全身肌肉,收緊線條靠佢喇!

Gym room 呢部機,我同媽咪都愛得瘋狂,問埋負責人可否代訂,因為想買佢返屋企呀!啡色木珠是滾輪,不停轉動按摩刺激肌肉好鬼爽,坐上去、挨住佢、踏上去......萬用呀,可惜已經停產多年。

每次做完運動,我都會坐喺呢個休息區攤抖,側邊是 steam room,乾蒸濕蒸都有,焗一陣出多身汗至沖涼,是對付水腫的無敵方法。

每次做完運動就即刻好想食嘢,好在有免費健康小食供應,止住口癮!

我嘅 package 喺兩星期內可以任享用以上運動班及gym room設施外,仲有以下項目任揀其一,做完運動獎勵自己!

水潤膠原面部療程 (75mins)
以著名瑞士品牌 La Colline 及天然蜂王漿精華,為肌膚細胞注水補濕,是秋冬護膚不二之選。 (價值 $2,680)


魚子射頻亮膚療程(90mins)利用雙極射頻、負氣壓技術及魚子精華產品,有效刺激骨膠原增生,緊緻亮澤肌膚 ( 價值  $3,180)。

六極射頻光學纖體療法 (40 mins) 3大纖體科技--- 射頻、遠紅外線及真空氣壓技術,有效改善橙皮紋、脂肪及水腫 ( 價值  $2,380)


任何舒壓按摩及特色水療(50 mins)﹕可選任何一種舒壓按摩 (e.g. 中式泰式腳底等) ,再配合特色水療 (e.g. 礦物泥美肌水療),讓肌肉身心放鬆
--------------------------------------------------------------------------------------------
Yoko's blog readers special offer: 
 特惠組合 $888 (原價總值  $12,900)
 包括:
1)  2星期健身會籍
無限享用健身設備、會所設施(steam room)及自選健體舞班
提供體能測試及分析
營養師提供體重分析及健康建議
2) 1小時私人健身教練指導
專業私人教練提供多種不同類型的健身指導選擇如瑜伽、Kick BoxingPilates及各式舞蹈
3) 1 項自選星級療程 (面部 / 纖體 / 按摩)

*只限十八歲或以上之女性新客戶
有效期至 31 Jan 2012

Phillip Wain 菲力偉女子健美中心 (以下3間分店都可享優惠)
尖沙咀美麗華商場5               預約電話﹕2377 3888
銅鑼灣利園24                    預約電話﹕2882 7880
太古城中心第四期2               預約電話﹕2513 1333

————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
史上最強嫩手器及風筒
有兩款Home beauty salon美容工具推介給大家,相同之處都是來自英國,同樣是憑藉離子技術成為扮靚好幫手,一款令雙手份外嫩滑、另一款讓秀髮份外貼服。詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

1 則留言:

  1. Hi Yoko, 你個friend好不可思議呵! 其實我有興趣試萬全堂的石房yoga, 請問你上次係未做10次的package? 效果如何? 如果我要收緊收身同改善痛症, 你會建議Phillip定石房呢? Thanks for your time : ) Jessica

    **MORE blog有d問題, 留唔到言, 所以改發在這邊。

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。