2011年12月20日星期二

聖誕party 迎戰第一擊

Wow....仲有幾日就到聖誕,是單身出擊好時機、也是一雙一對塑造浪漫回憶,相信大大小小 party 必然一浪接一浪,妳唔想在衆女中比下去,除咗花枝招展 dress up外,仲要顧及妝容焦點。
首要打好皮膚質素,建議一連幾日集中貫注滋潤,今日推介大家我的「長情面膜」---剔除乾紋防甩皮,上妝就可以貼貼服服;至於膚色泛黄暗淡唔使驚,接受現實怎樣美白也趕不及,就由底妝幫上一把,聽日緊接指導大家如何運用一支base,配合局部塗抹技巧,就可以令肌膚剔透、輪廓展現立體效果。

今日起,自家六天滋養療程!
呢幾日D beauty salon booking 鬼咁 full,連 working hour 都好多人同我爭,是大家都趁機逃工扮靚嗎?所以,我決定放棄,寕願在家中出動「長情面膜」,由昨晚開始連敷數天至weekend,信心保證膚質可以回光反照(靚咗先算,之後仲keepkeep由大家荷包話事啦)
SK-II - Skin Signature 3D Redefining Mask $820 / 6pcs (唔知而家有無聖誕優惠呢?)
一盒有6片,fit 晒今個聖誕週期表,由昨晚起接連日日都敷,豪喺面上,
勒令乾紋乖乖減褪,搽咩粉底都事半功倍啦!

我嘅「長情面膜」就係佢SK-II - Skin Signature 3D Redefining Mask (全效活能3D 面膜)已經用咗超過30盒,唔知大家有無試過佢嘅威力呢?是我有生以來用過咁多 paper mask,呢款俾到90%即時 surprise……
分上下兩截,超貼亞洲人面龐,敷上後少少浮起偏差都無;仲要有彈性,敷住時講嘢微笑都唔會影響到;面膜質地厚度適中讓精華可以滲透足廿分鐘,唔會轉眼乾爭爭。
至於嗰10%扣分位係細片咗D,左右面差少少 cover 唔到。

 分上下兩截剪裁,除咗特別貼面外,有唔同針對性功效
兩大功效:
上半面膜去紋提升,以葡萄糖胺即時鎖水,促進皮層增加透明質酸,有效改善膚質及解決肌膚衰老問題。
下半面膜收細細孔、緊緻輪廓,以Pitera® Oli-Vityl 元氣複方,活化皮膚細胞,令肌膚即時平滑,及提升輪廓線條。


使用後感:
敷完即時見到同 feel 到皮膚得到充分滋潤,好軟滑呀,最緊要效果 long lasting,咁至值得花時間及金錢喺佢身上。
 下半截敷完面建議敷埋喺頸,將面膜袋內剩餘的精華加上便可,
具彈性的設計拉扯向後會feel到勁貼,唔輕易甩掉,貼服到似戴咗頸箍呀!

明天再續:妝容告急,Base去黄塑造即時光澤......
——————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
紅遍日韓 懶人修身新武器
這個貌似心贜起博器的修身帶,是一位駐日好友早幾個月前來港送給我的手信大禮,上網查看先知效用及原理好勁,仲得以紅遍日韓,試用後非常合我心意,必定要公告大家!詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。