2011年12月22日星期四

紅遍日韓修腰帶 足本放送

東地《MORE》影響力真係銳不可當,最新公布每星期有高達16萬讀者群,亦即係話我在MORE》撰寫嘅專欄,每期順勢都有XXXXXX位人士觀看過,還未計算一本雜誌有N個人傳閱呢!
這數字有何關係?其實想向大家帶出開心事情,我繼針灸埋線、黄金護理後,又成功在MORE》掀起另一美容熱潮,能夠幫大家變靚D,助人為快樂之本呢種喜悅我真正切實感受得到。

呢股美容熱潮就係前三日前才見街的專欄推介「紅遍日韓 懶人修身新武器」,估唔到反應咁快咁熱烈,事緣......
有幾位讀者email問我:「店舖電話打唔通,是否有錯?有網上訂購嗎?」我回答---- 絕對無錯,後來至知係因為文章見街後該店電話響過不停,讀者們致電預留訂購、查問修身帶點點點滴滴等……所以引發時有打唔通情況;而我嘅email都就嚟爆,與其大家想加深了解呢條「懶人修身武器」,倒不如親身去shop試用啦,十分鐘就知應唔應該買喇!若果咁都懶得親身就咪學人貪靚咯!
由我親身示範:
這四個部位非常酸痛又疲勞,係我最須要這按摩修身帶

既然大家咁有興趣,決定今日在blog加料足本放送。
由於專欄版位有限,已經塞滿字和圖,其實呢條修身帶仲有花邊資料未曝光,就喺度show埋俾大家睇啦!
日本電視節目,類似台灣當紅《女人我最大》,主持人阪田陽子 山本潤介紹在當地Free M Multifunctional Belt,唔係得個講字,仲好認真找來5位真人作一個月測試,助長這股修身帶熱潮。
找來男男女女真人測試Free M收腰帶,掀起全城瘦身熱話。

 使用前,腰間贅肉像洩氣水泡般鬆弛。
使用後一個月,成績驕人,無得photoshot,珍珠都無咁真呀,
觀衆目睹測試者腰圍成功收細、肌肉變得結實,成效amazing!

唔使到中年至發福,我身邊有好多廿歲尾男牲朋友,好似相中呢位人兄咁陀住個啤洒肚。
使用後一個月,咦真係喎,肚腩平咗好鬼,相信好多男士睇完想飛撲去試用

5位測試者一個月後都有相當成績,這是美容綜藝節目絕非產品特輯,真確性高!

補充資料:修身帶原理
這條" Free M Multifunctional Belt Slimming Massager "於日韓熱賣了兩年,獲當地多本美容及健康雜誌編輯好評剛剛於今個月抵港,售價更便宜,yeah
專利系統高速氣旋震動按摩動力特別強有效促進血液循環和淋巴液運行,完成十分鐘會感覺到該部位皮膚有股熱流,有如做了帶氧運動,幫助燃燒脂肪外,解決女士們因氣血差常見的手脚冰冷問題
儀器上的八粒黑色石,絕非普通物料,而是磁石對人體具有消除疲勞的天然療效,配合震動技術(每秒震動100000000下)令熱力可深入皮膚和肌肉底層,舒緩長期及慢性的肌肉痛楚

購買時,說明是YokoMore》專欄讀者,可享以下特別優惠:
Free M Multifunctional Belt Slimming Massager
原價$3,500 (與日本相同定價),特別優惠價 $1,980
Shop List
銅鑼灣廣場3311
旺角銀城廣場126
葵芳葵涌廣場地下A41A
查詢電話:27701366
——————————————————————————————————






1 則留言:

  1. 請問現在可以在什麼地點買到這件Free M multifunctional belt?

    回覆刪除

注意:只有此網誌的成員可以留言。