2011年12月16日星期五

一試難忘一風堂

回顧今年,香港飲食業界最大放異彩的食品總類,就係日本拉麵!新店有新店的襲港,做得好的又陸續開分店,我這個拉麵痴當然樂於看到。但今年最令我高興的其中一件事,就係在 7月17日星期日,獲邀出席擔任荷里活廣場拉麵橫丁慈善義賣日的拉麵達人嘉賓!但我興奮的點並非做嘉賓,而係可以一日內飽嚐只有在日本才食得到、香港沒有開店的五大拉麵世家!
被咁多傳媒影住我食拉麵,真係要小心奕奕,保持食的儀態!
這個時候,其實仲有一碗拉麵我係好想試食的,就係同期剛來港開店的「一風堂」!
可是,一風堂的長龍程度,比我在香港的最愛---豚王---更誇張,我曾經在新港中心的分店試圖取籌排隊,結果係要等120張飛才到我!咁梗係唔等啦!結果一直冇諗過去食,就算再開銅鑼灣分店,咁近我都冇去過,因為諗住都係冇位,冇謂等。
直至剛剛去台灣的生日trip,講起一風堂,那位任職美心飲食集團的高層朋友說:「下次帶你一齊去試啦,訂定位,唔使等!」原來一風堂係美心集團經營,難怪可以極速開分店,仲會登全版雜誌廣告請人!
不過,我都係等唔切!冇特權之下,上星期六晚上十點,稍等五張籌,即食。
首先到的是湯餃子。
餃子並非重點,那口濃濃的豬骨湯才算誇張吧,豚味澎湃喔!那種追喝湯的欲罷不能感覺,是用心經營的成果。這一刻我實在太後悔,後悔在好幾次在日本過其門而不入,淨係去一蘭就算,真係錯晒!
其實當打開餐牌時,就驚覺一風堂在香港一定不敗,因為$55一碗正宗豚骨拉麵也太平吧!我喜歡的豚王、MIST,好幾家不錯的拉麵店的拉麵售價都普遍要$80一碗。一風堂的雖份量較細,但這個入門價格非常便宜,就算食過唔鍾意,都唔會被唱「又貴又唔好食」呀!
何況,佢係好好味呀!這個湯好清澈,如果以漫畫《伙頭智多星》的風格去形容,就係啖湯一入口,就有成千上萬隻豬從味蕾跑出來一樣咁震撼!
一個當然唔夠,再試多個芥茉豚骨拉麵,湯中帶wasabi的辣卻不搶去豚骨的味道,感覺刺激的湯頭!
再接再勵燒餃子,肯定係我食過,香港最薄皮的餃子,肉的肥瘦比例約三七,不錯,但不及湯餃子般讓味蕾陶醉的感覺!仲有,湯餃子的湯頭比拉麵更濃厚,是用來點綴餃子的鮮吧!強烈建議一定要點拉麵配湯餃子喔!
現在,難題來了,在香港,我最愛的拉麵就係豚王和一風堂,但總要有個高下之分吧!在食這一方面,我總愛評高低,我心目中沒有一樣咁好的食物,食過好吃的,就永遠想找比我之前食過更好味的食物!
結果,我參考了《伙頭智多星》其中一幕,味吉陽一和另一對手(忘記了名字)的一場咖喱對決中,所有評判都判平手的情況下,味皇卻一語道破:「吃過陽一的咖喱,只需喝少許水解渴;但另一道咖喱卻要喝掉一整杯,所以味吉陽一獲勝!」我吃過豚王後,最少要喝兩杯水去解渴,反而一風堂的清澈湯底,不需多渴水啊,所以我心目中,一風堂勝!但一風堂仍比我心目中的一蘭稍遜,因為我會把一蘭的湯全部喝掉,但一風堂未能,所以我下次到日本時,會同時試齊一蘭及一風堂,做一個最終評測! 
銅鑼灣的一風堂用全自動取飛系統,自助等位,唔使同waiter講幾多位,自己一手搞掂。
博多一風堂
地址:香港銅鑼灣羅素街8號2樓
電話:2892 2387

——————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
Beauty secret of lips 誘人櫻唇恩物
若不好好保養唇部皮膚,任由搽幾貴幾靚唇膏也是枉然的!那些是我極喜愛且功效非常超卓的護唇恩物?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。