2011年12月13日星期二

送總值 $2,400美肌飲料--- MENARD " Collagen Gold "

坊間美肌飲料愈出愈多,究竟邊款至夠好,飲落肚係咪吸收到?
公說公有理,實情因人體質而異。計我話最緊要睇成分及產地,用料安全健康,不含添加劑、不含人造色素,有臨床實驗保證的,視作 supplement 補充,總好過乜都唔做天生天養。
我一向也是美肌飲料擁載者,別以為只服用最常見的 collagen drink 喎,還有各具功效的養顏水:
例如有 POM Wonderful 抗氧化紅石榴汁、肌之子及Switzerland Collagen膠原蛋白粉沖劑、Charming Enzyme 排毒酵素液、~H2o+ collagen 8000、白蘭氏升級版「活顏馥莓飲」、 Melvita「有機草本淨肌精華飲料」……
以上咁多款式美肌飲料當然非同一時期飲用,而是按皮膚需要分階段進行療程,這樣才能發揮所長及清楚辨別誰勝誰負!

最新測試進行中是以下呢款:
日本護膚品牌 MENARD 新品" Collagen Gold"
但.....今日暫時未能向大家分享我的試飲後感,皆因昨天我才剛剛飲用第一支咋,刻下寫呢篇 blog 目的是益讀者,多謝你哋長期支持我所寫,慷品牌之慨送出十盒,讓大家有機會免費體驗"Collagen Gold"聲稱的塑造彈滑肌功效。

免費送十盒!總$2,400
 $240 (110--- 30ml )
此乃日本護膚品牌 MENARD 新品 "Collagen Gold",佢哋嘅膠原蛋白美肌飲料已經出到第四代喇!全新加強版又有咩 gimmick 先?
日本方面實驗測試結果報告:「只要連續飲用兩盒,功效比使用兩支護膚精華素的深層滋養補濕效果,令肌膚即時呈現水潤飽滿!」
我嘅理解係:兩盒即為期廿日,咁短時間一支精華素都搽唔晒啦,飲廿支成效真係等同用咗2支serum咁顯著?!真要連續試飲過至知!
由於佢哋部分專門店已經賣斷市,所以送出數量有限,十位幸運兒每人可獲一盒咋,未能完成整個療程。
 連續飲用兩盒至為之完成療程啊!今個星期我要帶埋幾支出trip keep住飲先。
味道比以往我試過的 collagen drink 無咁甜,似淡淡的提子加西梅果香,最讚是一支只有 20kcal,即約只相等於1/5個橙的熱量,不怕致肥又靚得健康。
究竟點解飲咗可以製造、補給、更新肌膚的膠原蛋白?等我簡介成分俾大家知:
菩提花精華精華---高度抗氧化外,有效抑制游離基分解骨膠原,減少骨膠原流失。
活性化骨膠原、西梅汁精華及石榴萃取精華----有效加倍鞏固骨膠原增生及補給能力。
活性化葡萄糖胺----是體內自我製造透明質酸的要素,能增加真皮層的高度保濕份子,配合竹葉精華、貓爪草及維他命B2B6,有效令肌膚保持水潤飽滿。
---
 大家想免費試飲這膠原增生美肌飲料嗎?
參加方法好簡單!
請在http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=5447留言,想獲得「MENARD全新第四代加強版骨膠原美肌飲料Collagen Gold」因由!
共十位幸運兒,每人可獲贈一盒/10支,免費體驗這美肌飲料的妙效。
參加日期:12131214,由我挑選答得最出色的十位。

***得獎者將於下星期獲 MENARD 專人電郵通知,換領地點在 MENARD 各店

九龍灣德福廣場二期三樓322號舖
尖沙咀河內道18K11地庫二樓B204
旺角新世紀廣場地下109號舖
中環置地廣場Harvey Nichols
銅鑼灣WTC More世貿中心P1 Area B號舖

多謝大家參加唷!

——————————————————————————————————

本週《MORE》專欄精采內容:
Beauty secret of lips 誘人櫻唇恩物
若不好好保養唇部皮膚,任由搽幾貴幾靚唇膏也是枉然的!那些是我極喜愛且功效非常超卓的護唇恩物?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。