2011年11月22日星期二

護膚迷思 (下集) --- 率先測試!SK-II 唇色潮裝戲法

上星期 blog 文,片中播出我講述的---「唇部修護疑問」,其實這是上集,
大家睇完可能滿腦子充滿疑問,點解內容焦點,只帶出若然唇部欠缺護理會衍生的N個問題,
卻無提及過任何解決方案呢?
因為...... 這是一個鋪陳,牽引出今次主角,就是 SK-II 首次推出的化妝品系列---SK-II Color!
SK-II 神仙水同面膜我就用得多仲好 like 添,究竟化妝品又有幾多成功力?

【重溫:護膚迷思 (上集
只要有留意報章雜誌電視廣告,都可以見到 SK-II Color 的鋪天蓋地宣傳,noise 夠晒勁,而實在地,護膚品踩過界首發化妝品,效果又會係點呢?相信大家都好有興趣知道......
生得靚女真係特別開心,好似Angelababy咁 紅到發紫,成為好多廣告的代言人,$滾滾來啊!

早在 SK-II Color 舉行全球性記招前,我已經秘密地獲得這個系列的化妝品作率先測試,經過近月的測試,效果是值得我花心思作長篇幅仔細介紹!不是因為單單妝品也含有 Pitera 神奇修護成份這 gimmick,而係整個妝品系列的質地出乎意料的柔滑、貼服、易上色,實在不負所望!

而整個系列中,唇膏就最深得我心,除了有一見鍾情的甜美色澤外,仲有內在美,佢既係化妝品,又係護膚品,將兩者功效緊扣結合,唔單止靚呀,至緊要識錫住我脆弱唇部皮膚添!扭埋出嚟俾大家欣賞吓先:
外圍係 Clear Radiant Complex透亮光采色澤,護膚粒子成份極微細,令閃耀效果更均勻奪目;蛋卷狀糖心係包圍 Pitera 奇蹟修護成份,即時滋潤軟化嘴唇皮膚,長期用仲可以改善唇色黯沉。


既然 SK-II 搵得我做率先測試的對象,我又豈何馬虎了事?!有碗話碗有碟話碟,介紹妝品步驟不特止,仲特地為我最喜的3款唇膏色調 mix & match 切合的時裝造型:
Asymmetric Style
Lipstick No 441

Modern Chic
Lipstick No 431


Vintage Mood
Lipstick No 221



最重要的,當然係睇片啦!
十分鐘片段內,有最新 full set 妝品講解,還有結合我的化妝心得:




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Last call,今日、聽日最後召集,把握報名機會喇!

Beauty your skin with “BEAUTY CRAZY”

分享會日期 : 20111126 (今個星期六)
時間 : 下午3:00 5:30
地點 : 香港灣仔摩理臣山道84-86號 太平洋帆船酒店地面餐廳(即「有骨氣」舊址)
名額 : 20
***費用全免
節目包括:
Yoko Tsang分享轉季護膚秘技、品嚐各式美點、護膚問答有獎遊戲......










參加辦法如下:
請於 11 21日至1123在 http://vipblog.orientalsunday.hk/yokot/?p=5254 留言想參加「Beauty your skin with “BEAUTY CRAZY”」之原因,即有機會選中獲邀出席。

————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
嶄新次世代零皺紋不老療法
美容界的抗老主角是誰?「胜肽」是也,必要一試才滿足的,是兩個月前首度抵港的「次世代胜肽去紋緊肌療程」及一件高科研抗衰老逆轉時光產品。
詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。