2011年11月16日星期三

面膜餐單 Round 8--- 平靚正補水

打從56月分,同大家分享咗7篇有關心水面膜產品,事隔幾個月又有新嘢、好嘢推介俾大家。
保濕面膜有數以千計N個牌子,曾經被我力讚的有歐洲醫學品牌王者SkinCeuticals的水合維他命B5面膜 (重温:「面膜餐單」 Round 4—保濕至強!) ,細細支售六百大元,日日敷都幾肉赤……所以為咗大家同埋自己(haha)四圍揾平價代替品。

今日介紹出場的面膜,何止敷埋條頸、敷埋手臂都唔心痛呀!
賣點都是玻尿酸保濕,質地都是透明啫喱狀,只須Skin C約五分一價錢,即百多元,同等容量,大家係咪諗緊都唔知咩成分、同咩牌子呢?
我推介得大家產品梗係有backup……
Neogence 玻尿酸保濕舒緩修護凍膜 $13275ml (莎莎有售)
 呢個牌子都算有良心,搵嚟彩妝師古小偉、林心如代言,但都無將廣告費轉架消費者身上呀!
究竟平成咁係乜東東來歴?即睇......

上網竟然俾我揾到呢張相!佢哋嘅造形同埋pose好pro呀!
Neogence是台灣三大醫學品牌之一,由皮膚科權威團隊研發,有皮膚科醫師、藥師、博士,
最出位是從醫學角度研發「傳導科技」,即係營養成分點樣至可以被皮膚底層吸收。

此保濕面膜主要成分為玻尿酸(台灣專稱,即透明質酸),質地較Skin C薄身及水感,敷上時於表皮層形成水薄膜,即時pump up水分改善乾細紋。還加入芍藥、小葉椴、山金車菊、歐蜀葵、海藻、蘆薈及甘草酸鉀等七種天然舒緩因子,是日曬後及光學後都啱用的舒緩修護;號稱凍膜,其實是台灣慣稱---果凍面膜(多謝Kelly話我知),恰似Jelly texture mask我會塞佢入雪櫃冷藏備用,凍敷可幫助緊緻毛孔嘛。
使用貼士:每星期兩次,要喪厚咁敷,因為質感很水太快被皮膚盡吸,待20分鐘用水清洗便可。

上述是否極緻保濕?老實說,以價錢論成效也算不俗了,勤敷也見效用的;若然有重要function出席,我會有other choice,下一回有強勁急救面膜推介,俾個心理準備大家......一分錢一分貨呀!
————————————————————————————————————————
本週《MORE》專欄精采內容:
隱藏超級無敵黑眼圈秘技
黑眼圈易請難送!成因分先天和後天。4個步驟結合我心思熟慮及反覆測試,想知怎樣隱藏超級無敵黑眼圈秘技?詳情請留意今期《MORE》雜誌內我的專欄。

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。